ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

"БЕРЕЗНЕВЕ ЗАГОСТРЕННЯ "ДЖИНСИ" В ЗАПОРІЖЖІ"

05.03.2009, 00:20
Газета «Суббота плюс» у Запоріжжі п’ятий місяць поспіль займає першість за кількістю матеріалів, що були підготовлені й опубліковані з порушенням журналістських стандартів. Про це свідчать результати моніторингу публікацій запорізької преси громадською організацією Центр підтримки демократичних журналістських ініціатив. Моніторинг проводився з 1 по 31 березня, під час якого експерти оцінювали сумнівні публікації у 6 виданнях Запоріжжя.Експерти:

- Анна Курнацька, Запорізький прес-клуб;

- Тетяна Хітрова, кандидат філологічних наук, доцент, завідувачка кафедри теорії і практики журналістики Інституту журналістики і масових комунікацій Класичного приватного університету;

- Наталія Петренко, Дніпропетровський прес-клуб,

визначили:

з 19 матеріалів, відібраних під час моніторингу, в яких експерти одноголосно зафіксували явні порушення стандартів актуальності, значущості та збалансованості, «фігурантами» в основному Блок Володимира Литвина (4 матеріали), Партія регіонів (3) і Благодійний фонд «Патріот Запоріжжя» (2).

Найбільше інформації без відповідного маркування розмістили:

Cуббота плюс                                12

Наше время-плюс                           3

Запорізька правда (щоденна)      2

Истеблишмент                                2

МИГ                                                  0

Остров свободы                             0

Аналіз і тенденції:

Експерти Анна Кунацька, Тетяна Хітрова, Наталія Петренко спільно визначили такі тенденції у газетах Запоріжжя:

  • на тлі збільшення рекламних матеріалів у запорізькій пресі в березні збільшилася і кількість немаркованих рекламних матеріалів – „джинси”. Основну активність виявляли політичні партії (або окремі політики – представники цих партій) та банківсько-фінансові установи;
  • подібна тенденція може зберігатися й наділі, що особливо відчувається на тлі перспектив президентських перегонів, що зо торкне не тільки політичну, а й фінансово-економічну сферу України.

Директор Центру підтримки демократичних журналістських ініціатив Олег Богуславський: «Моніторинг преси за березень підтвердив тенденцію лютого - кількість «джинси» знову зросла.

Активізувалися і представники банківської сфери. Іміджеві статті деяких банків, що з’явилися на сторінках газет свідчать про намагання повернути тогорічний вплив на вкладників.

Збільшення прихованої політичної реклами теж прогнозоване – перспектива президентських виборів змушує політиків уже тепер шукати прихильності в електорату».

Проект здійснювався за сприяння Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.

Центр підтримки демократичних журналістських ініціатив буде й надалі продовжувати здійснювати моніторинг друкованих видань Запоріжжя.

Liked the article?
Help us be even more cool!