ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

113 сумнівних матеріалів визначили кримські експерти в листопаді

05.11.2009, 00:20
Найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» у Криму виявилась газета «Крымское время».

Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 по 30 листопада проводила моніторинг кримських ЗМІ – газет:  «Крымская правда», «Крымское время», «Первая крымская»,  «События», «Голос Крыма», «Кафа», «Крымская газета».

Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана визначила:

 8матеріалів  -  реклама без належного маркування;  матеріалів, що відносяться до прихованої реклами – 113

|ехо-камера|

«Кафа» - 0

«Крымская газета» -  27

«Крымская правда» - 8 ( 3 – нечітко марковани)

«Крымское время» - 35

«Первая крымская» - 18

«События»» -  25 (5 -нечітко марковани)

«Голос Крыма» - 8

 

політичної «джинси» без маркування – 84

комерційної «джинси» без маркування –  29

політичних матеріалів з умовним маркуванням – 3

комерційних матеріалів з умовним маркуванням – 5 .

Серед замовників реклами лідирують:

Політична «джинса»:

Партия «Союз» – 18 матеріалів

C.Тігіпко - 14 матеріалів

Ю.Тімошенко – 11 матеріалів

В.Янукович – 8 матеріалів.

Комерційної реклами більше всіх замовляли оператори мобільного зв'язку и БАДів.

Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван відзначили:

В пік передвиборчої кампанії використовуються різні прийоми подачі рекламних матеріалів - репортажі з місця подій, соцопитування, листи читачів. Політична реклама друкується під рубриками «Актуальне інтерв'ю», «Гість редакції», «Читач запитує». На сторінках газет багато передруків на користь певних політичних сил. Нерідко до актуальних журналістських матеріалів додають коментарі політика - прихильника певного кандидата в президенти. У той же час багато і маркованої політичної реклами.
Серед немаркованої комерційної реклами лідирують реклама БАДів та операторів мобільного зв'язку. У газеті «Голос Криму» немаркованих комерційна реклама подається у вигляді поздоровлень з мусульманським святом і запрошенням на свята скористатися послугами туристичних агенцій, ресторанів, кондитерських.
Як і раніше присутня велика кількість антирекламних матеріалів,
 що представляють негативний образ політиків, які заявили про бажання брати участь в президентських виборах , більшість з яких - на користь БЮТ (13 з 15).

Моніторинг проводиться в рамках проекту «Моніторинг стандартів журналістики та покращення медіа грамотності громадян» в партнерстві з Інститутом Масової Інформації, за підтримки Інтерньюз Нетворк
Liked the article?
Help us be even more cool!