ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Фонд Thomson Reuters продовжив до 28 червня набір на програму "COVID-19 Hub"

23.06.2020, 16:41

Фонд Thomson Reuters продовжив до 28 червня включно приймання заявок від журналістів з Азербайджану, Вірменії, Білорусі, Грузії, Молдови, України на онлайн-курс “COVID-19 Hub”.

Міні-гранти в розмірі 350 британських фунтів будуть надані всім учасникам навчальної програми на покриття всіх витрат для створення матеріалу про пандемію COVID-19 та її наслідки (можуть висвітлюватися політичні, соціально-економічні, медичні, культурні та будь-які інші аспекти). 

Заповнити заявку можна тут.

Троє обраних учасників/учасниць програми на конкурсній основі зможуть отримати гранти на створення великоформатних або мультимедійних матеріалів (лонгріди, розслідування, візуалізації великих масивів даних, міні-фільми тощо) у розмірі 1000 британських фунтів. Для отримання цього гранту учасники повинні будуть подати окрему заявку під час навчальної програми. Умови та дедлайн для цього гранту буде оголошено відібраним учасникам програми під час курсу.

Навчання на проєкті “COVID-19 Hub” відбуватиметься дистанційно, не потребуватиме відриву від виробництва і займатиме 1,5 години щовівторка і 1,5 години кожної другої п’ятниці, коли відбуватимуться вебінари та онлайн-конференції. Вся комунікація і навчання відбуватиметься через програми відеозв’язку та месенджери.

Програма включає такі аспекти пандемії коронавірусу та її наслідків, як економічна криза, гуманітарні аспекти, медичні та наукові питання, уміння вирізняти фейки, працювати з великими масивами даних, писати лонгріди та дбати про власну психологічну рівновагу в роботі з травмуючими темами.

Також передбачені зустрічі зі спікерами міжнародних організацій у форматі прес-конференцій або інтерв’ю, які можна буде використовувати в своїй поточній роботі.

В програмі будуть задіяні тренери та експерти з України, Грузії, Білорусі, Британії та інших країн. Мова тренінгу – російська. Мову власних публікацій учасники обиратимуть самі.

На програму можуть подаватися як штатні журналісти, так і фрілансери.

Детальніше про умови подання на програму читайте тут.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!