Як медіа розвивати соцмережі у 2025 році: тренінг від Медіабази Черкаси
Поєднувати новинний контент із віральним та інформацією про медіа й команду, а також реагувати на оновлення від Meta й робити акцент на SEO-оптимізації дописів – такими порадами щодо розвитку соцмереж під час онлайн-тренінгу від Медіабази Черкаси поділилась екскерівниця діджитал-відділу у “Ґвара Медіа” Дарʼя Котєльнікова.
За словами Дар’ї Котєльнікової, у 2025 році отримувати трафік у Facebook медіа буде складніше. Адже платформа стає дедалі менш дружньою до посилань на інші ресурси. Тому варто чергувати контент, що прямо веде на сайт, і дописи без посилань.
Щоб зростати на Facebook, медіа також варто врахувати такі фактори:
- Робити акцент на взаємодіях: головне для просування – отримати якомога більше взаємодій у першу годину публікації контенту.
- Розвивати комьюніті: медійникам варто продовжувати поширювати свої дописи в групи. Адже у 2025 році алгоритм допомагатиме розвивати спільноти на Facebook.
- Постити Reels: платформа просуватиме короткі відео та сторінки, що їх публікують.
- Віддавати перевагу контенту, що має довше “життя”: у фейсбук-стрічці користувачі бачать дописи, які могли бути опубліковані кілька днів чи навіть тижнів тому. Тож що довше живе ваш контент, то краще.
- Враховуйте вік аудиторії: комунікуйте зі своєю аудиторією зрозумілою їй мовою.
“Порушення правил Meta – це те, з чим борються всі українські медіа. Варто врахувати, що не існує визначеного переліку слів та речей, які обов’язково баняться. Але найперше, що Meta знімає зі стрічки, – це мову ворожнечі та нецензурні слова. Якщо вам дуже потрібно їх вживати, можна замінити літеру символами чи англійськими літерами. Однак варто врахувати, що Facebook аналізує не лише окремі слова, а й цілі речення. Тому краще просто утриматися від цього”, – зазначає Дар’я Котєльнікова.
Крім цього, спікерка радить не публікувати чутливий контент або ж блюрити такі фото й відео та блокувати ботів, які поширюють сумнівну рекламу, спам чи посилання в коментарях.
Скриншот із тренінгу / презентації. Фото Дарʼї Котєльнікової
Що нового в Instagram
- Головний акцент – на “збереженнях”: саме дописи, які найбільше зберігає аудиторія, просуватиме платформа у 2025 році.
- Політичний контент повертається в стрічку: якщо до цього алгоритм знижував такий контент у видаванні, то тепер користувачі зможуть самостійно обирати, чи хочуть бачити його.
- Позбуватися ботів та неактивних підписників – можна: із 2025 року Instagram розцінюватиме сторінки з великою кількістю ботів як підозрілі.
- Однакові хештеги під кожним дописом розцінюватимуться як спам: медіа варто подбати про те, щоб хештеги під дописами різнилися.
- SEO-оптимізація дописів в Instagram – ключ до видавання в Google: для того щоб дописи з’являлися в пошуковику, потрібно використовувати більше ключових слів та заповнювати описи фото.
“Також в Instagram набирають популярності комьюніті (канали). Українські медіа поки що не використовують цей функціонал. Але це гарний інструмент для прямої комунікації. Можна ділитися залаштунками життя вашого медіа, розповідати про нові дописи та спілкуватися з аудиторією”, – ділиться Дар’я.
Який контент медіа публікувати в Instagram
- Перепаки матеріалів: каруселі, емоційні цитати, експлейнери.
- Reels: це мають бути недовгі, але цікаві та емоційні відео. Головне – зачепити з перших секунд.
- Меми: реагувати на гучні новини, постити ситуативні дописи.
- Корисний контент: будь-який контент, що допомагає підписникам щось обрати, знайти, розібратися в чомусь тощо.
- SEO-контент: створення добірок і дописів на популярні запити в Google.
“Головне питання, яке ви маєте поставити собі наприкінці: чи поширили б ви собі такий контент? Чесно зізнайтеся собі. Це дуже важливо”, – резюмує Дар’я Котєльнікова.
Есемемниця Медіабази Черкаси Анастасія Небога
Help us be even more cool!