ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Вікторія Сюмар: "В Україні не існує реального медіа-бізнесу"

29.08.2012, 06:51
У зв'язку з проведенням у Києві 64-го Всесвітнього газетного конгресу та 19-го Всесвітнього форуму редакторів виконавчий директор ІМІ Вікторія Сюмар висловила думку, що досвід цих конгресів навряд чи пригодиться в українських реаліях, оскільки "розвивати і просувати можна те, що існує. Для цього потрібен майданчик, де це застосовувати. Майданчик свободи, бізнес-умови також це називається. Їх на сьогодні практично не помітно". Про це вона сказала у щотижневому відеопроекті "Порядок денний", у котрому окрім Сюмар бере участь також політолог Кость Бондаренко. 
 
Сюмар розповіла також про своє бачення ролі влади у створенні умов для розвитку медіа-бізнесу: "Перша умова це свобода слова. Друга умова це демонополізація. Не може бути ринок повністю монополізований, особливо коли йдеться про інформацію. Але якщо ми подивимося на структуру медіа-ринку в Україні, а ця тема дісно реальна, то ви побачите, чи може тут виникати якісний продукт, і чи може цей ринок продавати якісний продукт".
 
Сюмар зазначила, що у випадку зі ЗМІ якісною інформацією є збалансована інформація. "Натомість, як може видавати збалансовану інформацію монополізований ринок? Люди, які отримують величезну кількість грошей від олігархів, для яких існують інші види бізнесу, і їм медіа потрібні винятково як інструмент, щоб вирішувати свої питання і домовлятися з владою?" - запитала Сюмар свого візаві Костя Бондаренка.
 
Нагадаємо, Кость Бондаренко був свого часу консультантом низки політичних партій, як теж заступником голови партії "Сильна Україна" (влилася нещодавно в Партію регіонів). "Домовлятися із владою це означає створювати їй комфортні умови. У такому разі не може існувати медіа-бізнес, бо він дотаційний", - резюмувала Вікторія Сюмар. 
 
Кость Бондаренко відповів, що медіа використовує як влада, так і опозиція, і така ситуація ЗМІ задовольняє, оскільки "йдуть грошові потоки починають розбещувати українські ЗМІ".
 
Натомість Сюмар звинуватила як владу, так і опозицію у короткозорості та бажанні монополізувати вплив на ЗМІ при переході зі статусу опозиції до влади, що в результаті гальмує розвиток ЗМІ як таких. Сюмар запропонувала політикам прийняти і дотримуватися правил гри, коли "свобода [ЗМІ] дає можливість кожному, хто перейде до опозиції, мати межі компромісу". 
 
Liked the article?
Help us be even more cool!