Від газети до Instagram: як медіа Чернігова завойовують нову аудиторію
Попри виклики війни, брак фінансування та кадровий голод чернігівські медіа розвиваються, створюють нові проєкти та акцентують свою увагу на діджиталізації.
Про це наголосили представники чернігівських редакцій під час зустрічі-обговорення “Робота медіа під час війни: досвід чернігівських редакцій”, організатором якої є регіональний хаб Інституту масової інформації “Медіабаза Чернігів”.
Представниця Чернігівської Медіа Групи Олександра Федоренко зазначила, що, незважаючи на всі труднощі, вони розвиваються, створюють нові цікаві для міста і читачів проєкти. Зокрема, це стосується онлайн-журналу PECHERA.info, де відродили колумністику.
“Що нам ще цікавого зробити, чим нам ще здивувати? Ми весь час над цим думаємо, і це круто, що ми не залишаємося стояти на місці. Бо, щойно ти перестаєш рухатися вперед, ти починаєш старіти в усіх сенсах цього слова”, – сказала вона.
За словами Олександри Федоренко, її дуже надихають історії людей, про які пише медіа.
“Це більше сайт про історії людей, і ці історії неймовірно надихають. Бо є настільки легкі та енергетично-кайфні люди, що ти повертаєшся з розмови й думаєш, наскільки класно, що я живу в цій країні й у цьому місці”, – додала вона.
Розвиваються в часи війни й газети Чернігівщини. До прикладу, газета “Вісник Ч” почала діджиталізуватись і активно розвиває свої соцмережі.
“Раніше наш редактор не хотів переходити в онлайн, бо вважав, що впаде підписка газети, адже це зовсім різні аудиторії. Проте сьогодні нас в інстаграмі відмітила молода дівчина, там був підпис: “Мій перший паперовий “Вісник”. Тобто вона підписана на нас в інстаграмі, читала там наші матеріали й завдяки цьому зацікавилась і підписалася на паперову газету”, – розповіла Марина Осіпова, журналістка газети “Вісник Ч”.
За її словами, редакція хоче розвиватися в цьому напрямку. Уже доволі добре освоїли короткі формати, але хочуть робити й великі, проте не мають у штаті хорошого інтерв’юера.
Марина Осіпова додала, що один з головних викликів друкованих видань – брак фінансування, адже донори не хочуть підтримувати газети й просять придумувати щось, щоб зацікавити їх давати гранти.
Загалом усі учасники зустрічі наголошували на тому, що, незважаючи на всі складнощі сьогодення, чернігівські медіа продовжують жити, розвиватися, інформувати своїх читачів і створювати нові проєкти.
Нагадаємо, медіабази – це мережа регіональних хабів для журналістів, які Інститут масової інформації створив восени 2022 року для підтримки роботи незалежних медійників в умовах повномасштабної війни Росії проти України. У медіабазах медійники можуть безоплатно отримати захисне обладнання, пройти тренінги, попрацювати зі світлом й інтернетом тощо.
Світлана Білоус, комунікаційниця регіонального хабу Інституту масової інформації “Медіабаза Чернігів”
Help us be even more cool!