Великі американські компанії після відмови від Х збільшили рекламні витрати в Instagram
Великі американські компанії на кшталт Walt Disney і Comcast збільшили рекламні витрати в Instagram після тимчасової відмови від соцмережі Х через антисемітський контент у соцмережі Ілона Маска.
Про це свідчать дані Sensor Tower, повідомляє Reuters.
Так, Walt Disney збільшив свої витрати в застосунку Meta на 40%, Comcast – приблизно 6%. Водночас Paramount стала витрачати втричі більше грошей на Snapchat.
Ці цифри висвітлюють проблему, що постала перед Маском, який наприкінці листопада видав тираду з непристойними натяками про рекламодавців, що пішли з Х. Із платформи мільярдера пішло кілька рекламодавців після того, як Маск поширив антисемітський допис із недостовірною заявою, що члени єврейської спільноти нібито розбурхують ненависть проти білих людей. Пізніше він вибачився за поширення посту.
“Бренди розумно ставляться до таких виборів, і реакцією на будь-яке занепокоєння щодо безпеки бренду буде переспрямування коштів від проблемних платформ”, – каже доцент із маркетингу в Оксфордському університеті Феліпе Томаз.
Дані Sensor Tower показують, що станом на листопад 2023 року 51 зі 100 найбільших американських рекламодавців у Х припинив витрачати на цю платформу гроші після минулого жовтня, коли її придбав Маск.
Також після зміни власника на платформі на 16% упала місячна кількість активних користувачів, але показники взаємодій з контентом були стабільними, повідомляє компанія.
“Платформи на кшталт Х зазвичай зберігають певне ядро користувачів, але загальні тренди показують, що споживачі переходять з текстових соцмереж на фото- й відеозастосунки. До низки невдалих рішень Х з управління й іміджу додається загальний зсув у тому, де люди споживають новини”, – йдеться у звіті, оприлюдненому цього місяця компанією data.ai, що займається аналітикою мобільних даних.
Як повідомляв ІМІ, у листопаді 2023 року Єврокомісія вирішила зупинити розміщення реклами в соцмережі Х через “серйозні побоювання щодо поширення дезінформації”, особливо тієї, що стосується війни між Ізраїлем і ХАМАС, та можливість завдати “репутаційної шкоди” ЄС.
У жовтні Єврокомісія надіслала компанії офіційний запит щодо пояснення, як компанія бореться з протиправним контентом і дезінформацією про напад ХАМАС 7 жовтня згідно з Актом ЄС про цифрові послуги.
Марія Ігнатьєва, Катерина Дячук
Help us be even more cool!