ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

В Україні з'явиться рейтинг "шкідливих" блогерів, які поширюють фейки про COVID-19

21.10.2020, 12:38
Фото - фейсбук Оксани Мороз
Фото - фейсбук Оксани Мороз

Засновниця ініціативи “Як не стати овочем” Оксана Мороз запропонувала створити рейтинг блогерів, які можуть давати шкідливі поради щодо лікування та охорони здоров'я. 

Про це вона написала на своїй сторінці в Facebook та попросила поділитися інформацією, повідомляє MediaSapiens.

Експертка шукає блогерів з великою аудиторією, які дають поради з недоказової медицини та заперечують існування коронавірусу.

“Є ідея створити рейтинг шкідливих блогерів. Для початку тих, які заперечують COVID-19. Закликають не носити маски, лікуватися настоями з кори молодого дуба і так далі і тому подібне”, – розповіла Оксана Мороз.

В коментарі виданню Оксана Мороз повідомила, що поштовхом до створення такого рейтингу стало засилля фейкової інформації про пандемію.

“Вже минуло багато місяців від початку пандемії, а фейків і шкідливої інформації все одно багато. Якщо спочатку це було зрозуміло, адже ніхто не знав нічого про це хворобу, то тепер з'явилась перевірена інформація. Однак не зважаючи на це, деякі блогери і далі поширюють фейки, які можуть бути не лише небезпечними, але й смертельними”, - сказала експертка.

У планах Оксани Мороз - розробити методологію визначення “шкідливих” блогерів, яку потім можна буде транслювати на інші сфери. Це стратегічна ціль проєкту. Тактична ціль - попередити людей про небезпечний контент.

Ключовими для проєкту будуть соцмережі Facebook та Instagram. В майбутньому планують охопити YouTube. Наголос планується робити на блогерах, що працюють на українську аудиторію. 

За підрахунками Оксани Мороз, перший рейтинг буде готовий на середину листопада.

Як повідомляв ІМІ, 54% українських користувачів Facebook публікують фейки та маніпуляції. Такими є результати дослідження рівня інформаційної гігієни українців у Facebook, яке в серпні 2020 року провела ініціатива "Як не стати овочем".

Liked the article?
Help us be even more cool!