ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

В окупованому Мелітополі відкрили новий пропагандистський телеканал

02.08.2022, 15:00

З 1 серпня в окупованому Маріуполі Запорізької області розпочав роботу новий пропагандистський телеканал “ЗаТВ”. 

Про це повідомила низка російських медіа з посиланням на самопроголошеного члена псевдоадміністрації Запорізької області Володимира Рогова

Також, зазначає регіональна представниця ІМІ, інформація про відкриття “обласного російського регіонального телеканалу” 1 серпня поширювалася основними телеграм-каналами місцевих колаборантів.

Відкривав телеканал “ЗаТВ” самопроголошений голова псевдоадміністрації Запорізької області Євген Балицький. У своєму телеграм-каналі він повідомив, що “телевізійний канал… дуже велика допомога в питаннях правди, у питаннях пояснень ситуації, розв'язанні питань всіх жителів Запорізької області”. 

Разом з тим, за даними проєкту “Перевірено.Запоріжжя”, саме “офіційний телеграм-канал” самопроголошеного голови області є лідером у поширенні фейків і маніпуляцій у Запорізькій області.

Хто очолив колаборантський телеканал, який позиціюється як обласний, наразі невідомо. Як вдалося з'ясувати ІМІ, студію нового телеканалу відкрили окремо від ТРК “Мелітополь” (TVM) і “МТВ Плюс”. Студію відкрито під захопленою телевежею, розташованою в Мелітополі. Хоча ТОВ “Телерадіокомпанія МТВ-ПЛЮС”, згідно з даними Опендатабот, належить саме колаборанту Євгену Балицькому. Саме  його ТОВ “ЛІГІОН” є 100% власником телекомпанії. 

Наразі на українськомовній і російськомовній сторінках вікіпедії змінилась інформація щодо телеканалу “МТВ-плюс”. В описі телеканалу, зокрема, йдеться: “Мелітопольська телекомпанія – одна з найбільших телекомпаній Запорізької області. Ретранслює програми інформаційного телеканалу “Росія 24”, а також має чотири години на добу власного ефірного часу, зайнятого інформаційними та аналітичними передачами на регіональну тематику. Офіс розташований у Мелітополі за адресою пр-т Б.Хмельницького, 70, перший поверх”. Водночас на сторінках зауважено, що інформація про ретрансляцію (раніше телеканал транслював програми супутникового канала “Сонце”) була змінена 12 липня 2022 року і є неперевіреною.

Як повідомляв ІМІ, у березні окупанти викрали кількох журналістів МВ-холдингу, пізніше медіахолдинг припинив роботу. Також у Мелітополі припинили роботу майже всі проукраїнські медіа.

Liked the article?
Help us be even more cool!