Через підвищене навантаження на систему онлайн-продажу Укрзалізниці можуть виникати збої в роботі застосунку та сайту з продажу квитків. Про це повідомляється в телеграм-каналі Укрзалізниці.

Щоб збалансувати попит, компанія відкрила додаткові каси в містах з найбільшим пасажиропотоком. 

У Києві наразі працюють 27 кас: 25 – на Центральному вокзалі та дві додаткові – на Південному.

Посилено й касові зони у Львові – зараз на вокзалі працюють уже 10 кас.

Також у касових залах продовжують працювати консультанти, які надають пасажирам роз’яснення щодо придбання, повернення квитків та посадки на потяг.

Як повідомляв ІМІ, 24 березня Укрзалізниця повідомила, що її онлайн-системи зазнали масштабної таргетованої кібератаки. 27 березня в компанії повідомили про відновлення онлайн-продажу квитків. Водночас попередили про можливі тимчасові технічні перебої в роботі через пікові перевантаження сервісу. Пасажирів просили користуватися застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі.