Укрзалізниця повідомила про можливі збої в роботі застосунку та сайту з продажу квитків
Через підвищене навантаження на систему онлайн-продажу Укрзалізниці можуть виникати збої в роботі застосунку та сайту з продажу квитків. Про це повідомляється в телеграм-каналі Укрзалізниці.
Щоб збалансувати попит, компанія відкрила додаткові каси в містах з найбільшим пасажиропотоком.
У Києві наразі працюють 27 кас: 25 – на Центральному вокзалі та дві додаткові – на Південному.
Посилено й касові зони у Львові – зараз на вокзалі працюють уже 10 кас.
Також у касових залах продовжують працювати консультанти, які надають пасажирам роз’яснення щодо придбання, повернення квитків та посадки на потяг.
Як повідомляв ІМІ, 24 березня Укрзалізниця повідомила, що її онлайн-системи зазнали масштабної таргетованої кібератаки. 27 березня в компанії повідомили про відновлення онлайн-продажу квитків. Водночас попередили про можливі тимчасові технічні перебої в роботі через пікові перевантаження сервісу. Пасажирів просили користуватися застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі.
Help us be even more cool!