ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Укрзалізниця зазнала масштабної таргетованої кібератаки

Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало минулу добу й продовжується зараз.

Про це Укрзалізниця повідомила на своїй Facebook-сторінці.

У компанії зазначили, що співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України.

“Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її й найпідлішими кібератаками”, – наголосили в Укрзалізниці.

В компанії додали, що впровадили протоколи резервування. 

Також Укрзалізниця розповіла, що остання атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням з “бекапів” фахівці компанії, багато залучених партнерів та кібердепартамент СБУ мають ретельно протестувати сервіси на можливі вразливості.

“Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними, і протягом цього дня готуємось ще працювати в офлайн-режимі”, – наголосили в компанії.

Як нині купити квитки на транспорт Укрзалізниці:

  • Квитки продаються через каси. Компанія посилює каси персоналом, розширює графіки роботи.
  • На 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай тільки онлайн).
  • Якщо не встигаєте придбати квиток через касу, прямуйте безпосередньо до потяга. Потягові бригади поінформовані, як оформляти проїзд на місці.

В Укрзалізниці зазначили, що можуть не бути наявні місця всіх класів, але в компанії запевнили, що прагнуть довезти всіх.

Якщо ви плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25 березня, то Укрзалізниця просить не звертатися до кас сьогодні, адже вони працюватимуть з виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправленням сьогодні-завтра.

Про відновлення онлайн-сервісів у компанії обіцяють повідомити додатково. 

Усім, хто хоче повернути свій квиток на потяг відправленням 24 березня, можна зробити це онлайн. Принаймні за годину до відправлення вашого рейсу потрібно надіслати на services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. В компанії оброблять заявку про повернення протягом трьох діб з моменту відновлення роботи систем.

Про будь-які інші нестандартні випадки можна повідомляти на services.uz.gov.ua@gmail.com.

Як повідомляв ІМІ, 19 грудня 2024 Міністерство юстиції України заявило про масштабний збій на рівні мережевої інфраструктури, що обслуговує державні реєстри. Служба безпеки України порушила кримінальну справу за фактом атаки на реєстри. Також там зазначили, що за кібератакою стоять хакери головного управління генерального штабу збройних сил РФ. У січні Міністерство юстиції України повідомило про відновлення роботи всіх основних сервісів порталу Єдиного держреєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

 

Liked the article?
Help us be even more cool!