Укрзалізниця відновила онлайн-продаж квитків після масштабної кібератаки

Укрзалізниця відновила онлайн-продажі квитків після наймасштабнішої кібератаки. Водночас можливі тимчасові технічні перебої в роботі через пікові перевантаження сервісу, тому пасажирів просять користуватися застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі.
Про це компанія повідомила зранку 27 березня у своєму телеграм-каналі.
Як зазначила компанія, на першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб.
Систему онлайн-продажів відновлено в резервному форматі для придбання нових квитків на потяги та їхнього повернення.
Укрзалізниця звертає увагу, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалася в акаунті пасажира. Також там радять перевірити теку “спам”, квитки могли потрапити туди.
Для посадки в потяг також можна використати скриншоти квитків із застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків – показати на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.
Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.
Крім того, компанія зазначила, що сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці.
Також не допущено витоку жодної сенситивної інформації.
Як повідомляв ІМІ, 24 березня Укрзалізниця повідомила, що її онлайн-системи зазнали масштабної таргетованої кібератаки.
Help us be even more cool!