ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

(050) 447-70-63

Подай скаргу

“Українська правда” вважає, що Суспільне залежить від влади. У НСТУ це заперечують

28.11.2022, 18:00
Фото - Суспільне
Фото - Суспільне

Інтернет-видання “Українська правда” у своїй статті зарахувало Суспільний мовник до медіа, які залежні від влади.

Матеріал “Я – Україна”. Для чого Єрмаку та ОП ще один канал” авторства Романа Кравця та Романа Романюка вийшов 28 листопада. У ньому журналісти пишуть, що загальноукраїнський інформаційний телеканал “Ми - Україна”, який заснували колишні працівники Медіа Групи Україна Рината Ахметова, стає четвертим каналом у підконтрольній владі “квазімедіагрупі”. 

Водночас про Суспільне журналісти пишуть у матеріалі таке:

“За останній час Банкова змогла “навести лад” на “Суспільному”, яке до повномасштабного вторгнення було досить критичним до неї. У той же час на “Суспільному” досить категорично відмежовуються від співпраці з владою. “Суспільне — не “інший державний канал”, я прошу не ставити нас в один ряд з державними медіа. У нас незалежна редакція, і влада не керує нашими ефірами”, – сказав УП голова правління НСТУ Микола Чернотицький”, - йдеться у матеріалі.

Крім того, пишуть журналісти, ОП курує роботу двох інших державних каналів: російськомовного каналу для окупованих територій “ДОМ”, який після повномасштабної війни переформатували на “Freedom”, та парламентський телеканал “Рада”. 

У свою чергу Суспільне заявило, що “прикро вражене необґрунтованими звинуваченнями”, які з’явилися в матеріалі “Української правди”.

“Дотримання журналістських стандартів – основа нашої роботи, навіть в умовах війни. Це підтверджують незалежні моніторинги: Суспільне — у лідерах з дотримання стандартів журналістики. Ми уважно слідкуємо за балансом думок, зокрема — політичних сил в наших ефірах. Ми підзвітні лише українському суспільству. Ми ніколи не завдамо шкоди інтересам України та ніколи не дозволимо будь-якій владі керувати нашою редакційною політикою. У нас незалежна редакція, і влада не керує нашими ефірами. Продовжує працювати Наглядова рада, яка гарантує незалежність Суспільного, адже складається із представників різних політичних сил і громадських організацій”, - заявило Суспільне. 

Крім того, мовник вважає, що редакція УП “не змогла ні роз’яснити це твердження, ні навести фактів підтвердження своїх слів”.

“Нам дуже прикро, що у якісному ЗМІ з’явилося твердження про нібито залежність Суспільного Мовлення від влади. Подібні безпідставні звинувачення підривають довіру не лише до Суспільного, а й до колег “Української правди” як представників провідних незалежних ЗМІ”, - зазначив мовник та сподівається на докази, або спростування, чи  вибачення.

Як повідомляв ІМІ, 19 жовтня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення видала ТОВ “Ми – Україна” з Києва ліцензію на супутникове мовлення. 

Наприкінці вересня стало відомо, що колишні працівники Медіа Групи Україна заснували ТОВ “Ми – Україна”.

Liked the article?
Help us be even more cool!