Учасники Медіашколи 2.0, проведеної хабом ІМІ, розпочали стажування в медіа Кіровоградщини
Для студентів Медіашколи 2.0, що організував журналістський хаб Інститут масової інформації (ІМІ) “Медіабаза Кропивницький”, розпочався новий етап програми: семеро учасників розпочали стажування в регіональних медіа Кіровоградщини.
Впродовж навчального етапу учасники здобували знання та відточували практичні навички під керівництвом досвідчених редакторів і журналістів. Адже програма Медіашколи 2.0 спрямована на залучення молоді до роботи в медіасфері й допомагає їй не лише опанувати основи професії, а й розвинути навички творення якісних матеріалів у різних форматах, працювати з реєстрами й базами даних.
“Медіашкола – це максимально цікавий проєкт. І я дуже рада, що взяла в ньому участь. Зустріти редакторів, почути про їхній досвід, побачити журналістів-професіоналів, які з гумором підходять до проблем, з якими стикаються кожного дня. Було цінно відвідувати тренінги з людьми з різними досвідами, з інших університетських спеціальностей та навіть абсолютно різного віку”, – зазначила Ірина Бергер, учасниця медіашколи.
Стажування дозволить учасникам зануритися в робочий процес редакцій, відчути динаміку журналістської діяльності та водночас отримати фінансову винагороду за свою роботу. Редактори ж видань, які виявили зацікавлення залучити стажистів до своєї роботи, зможуть допомогти розвинути опановані в медіашколі знання та навички й залучити нових людей у команду.
Загалом стажування для молоді на своїх базах організовують:
- інформаційний портал “Гречка”;
- онлайн-видання “Перша електронна газета”;
- Центральноукраїнське бюро новин “СBN”;
- онлайн-видання “Без купюр”;
- онлайн-видання “Точка доступу”;
- газета “Кіровоградська правда”.
“Оплачуване стажування молоді – це крута штука для медіа, адже в нас на фінансові заохочення стажистів ресурсу немає. Лія зараз готує дуже крутий матеріал про історію нашого приміщення. І цей матеріал допоможе нам далі трансформувати газету. Тому справді медіашкола для нас була важливою, адже завдяки підтримці Медіабази Кропивницький я маю можливість ще змінити газету”, – говорить про переваги реалізації медіашколи редакторка газети “Кіровоградська правда” Олена Сидорова.
“Минуло кілька тижнів після закінчення курсу. І я збираю інформацію для першої статті в газету. За цей час мене пустили до закритого музею, я гортала архіви за ХІХ століття та спілкувалася з людьми, з якими за інших обставин навіть ніколи б не перетнулась. Чи цікаво це? Неймовірно захопливо! Найбільший урок за цей час: не ходити в архів без маски, якщо працюєш зі старезними матеріалами. І не ходити в редакцію на підборах. Бо чомусь усюди вбивчі сходи [сміється]”, – говорить Лія Іванівська, учасниця програми.
“Проходжу стажування в інформаційному порталі “Гречка”. Редактори кайфові, допомагають з усім. Сьогодні написала для постійної рубрики “Топ-10 фільмів про війну”, завтра піду проводити соцопитування. Вдячна за цю можливість”, – ділиться залаштунками стажування Діана Бондаренко, студентка ЦДУ ім. В. Винниченка.
Діана Бондаренко в редакції інформаційного порталу “Гречка”. Фото – Медіабаза Кропивницький
“Проходжу стажування в “Точці доступу”. У суботу брала коментарі та трохи знімала захід. Писала статтю, щоправда я радше була збирачем інформації, оскільки було багато допрацювань у написаному. Також працювала трохи в офісі”, – розповідає Уляна Скороход, студентка ЦДУ ім. В. Винниченка.
Уляна Скороход під час стажування в редакції “Точки Доступу”. Фото надане Уляною Скороход
Нагадаємо, Медіашколу 2.0 у жовтні минулого року запустив журналістський хаб ІМІ “Медіабаза Кропивницький”, вона складалася з 10 сесій. До участі в проєкті долучилася молодь, яка цікавиться роботою в медіа, а також студенти місцевих закладів вищої освіти.
Світлана Литвиненко, комунікаційниця Медіабази Кропивницький
Help us be even more cool!