ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Медіашкола 2.0: Медіабаза Кропивницький сприяє оплачуваному стажуванню молоді в регіональних медіа

22.11.2024, 10:27
Учасники проєкту “Медіашкола 2.0”, що запустив у жовтні журналістський хаб Інституту масової інформації “Медіабаза Кропивницький”. Фото – Медіабаза.Кропивницький
Учасники проєкту “Медіашкола 2.0”, що запустив у жовтні журналістський хаб Інституту масової інформації “Медіабаза Кропивницький”. Фото – Медіабаза.Кропивницький

Учасники проєкту “Медіашкола 2.0”, що запустив у жовтні журналістський хаб Інституту масової інформації “Медіабаза Кропивницький”, відзначили екватор свого кількамісячного навчання. Попереду ще кілька навчальних сесій з редакторами регіональних і всеукраїнських видань про роботу медіа й оплачуване стажування.

“Це другий сезон проєкту. Першу медіашколу ми реалізували навесні й зрозуміли, що ця модель залучення кадрів у медіа працює. Сподіваємося, що Медіашкола 2.0 так само завершиться для учасників працевлаштуваннями та майбутніми співпрацями з медіа. Молодь уже під час сесій має можливість ближче контактувати з редакторами й дізнаватися про вакансії та нюанси професії. Це сприяє зацікавленості роботою в медіа. Плюс цього разу ми передбачили приємні фінансові стимули для кращих учасників проєкту”, – розповідає координатор медіабази в Кропивницькому Павло Лісниченко. 

Координатор медіабази в Кропивницькому Павло Лісниченко. Фото – Медіабаза.Кропивницький

Хто вчиться в Медіашколі 2.0

До участі в проєкті долучилася молодь, яка цікавиться роботою в медіа, а також студенти місцевих закладів вищої освіти:

  • Інститут ім. Р. Ельворті;
  • Центральноукраїнський технічний університет;
  • Центральноукраїнський державний університет ім. В. Винниченка;
  • Центральноукраїнський фаховий коледж.

Медіашкола 2.0: як молодь вчиться бачити медіа очима професіоналів

У програмі медіашколи вже були теми творення матеріалів у форматах репортажу, інтерв’ю, аналітики, розслідувань. Говорили також про етичні принципи творення матеріалів, інструменти, які допомагають медійникам відкривати й підтверджувати інформацію, просувати матеріали на digital-платформах. На половині свого навчального шляху молодь говорить, що Медіашкола 2.0 – потужний освітній проєкт, який дає можливість подивитися на роботу медіа очима практиків.

“Я вже пройшла пів шляху медіашколи й неймовірно щаслива бути тут, навчатися кожне заняття чогось нового. Медіашкола 2.0 – це можливість познайомитися з крутими журналістами, дізнатися те, чого б ніколи не розповіли в університеті. Безмежно вдячна всім, хто причетний до медіашколи, адже всі старання помітні й видно, що це робиться для нас”, – говорить Діана Бондаренко, студентка журналістської спеціальності Центральноукраїнського державного університету ім. В. Винниченка.

Спікери Медіашколи 2.0 – редактори та журналісти чинних видань

Спікерами в Медіашколі 2.0 є редактори та журналісти чинних видань, тож студенти отримують не просто теоретичну інформацію про різні сфери роботи медіа, а й мають можливість попрактикувати навички й дізнатися більше кейсів і порад для роботи в різних виданнях.

“Це дуже важливе навчання, яке дає можливість познайомитись із професією. Мене вразило, наскільки душевні, доступні та фахові спікери. Кожен сподобався. Не було жодної нудної або неприємної лекції чи спікера. Мабуть, найцінніше – це саме простота викладання і системність. Адже я з нуля починаю бачити професію, починаю розуміти деякі речі. Починаю бачити, про що та як я могла б написати. І це дуже круто! Для мене надзвичайно важливе тепле спілкування. І спікери та організатори дуже теплі та комфортні. Сподіваюсь, це дійсно мій шлях у професію”, – говорить копірайтерка Лія Іваніська.

Учасники проєкту “Медіашкола 2.0”, що запустив хаб ІМІ “Медіабаза Кропивницький”. Фото – Медіабаза Кропивницький 

“Участь у Медіашколі 2.0 дала практичні навички, глибше розуміння професії та цінність командної роботи. З'явилося усвідомлення, що медіа – це не лише творчість, а й стратегія”, – ділиться інсайтами майбутній маркетолог Максим Радченко, студент Центральноукраїнського технічного  університету.

Після завершення навчального курсу, що становить 10 сесій, студенти претендуватимуть на отримання оплачуваного стажування в одному з видань Кіровоградщини. Участь у такому відборі братимуть лише ті учасники проєкту, які відвідали 100% сесій та виконали всі практичні завдання після. 

Медіашкола 2.0 організована журналістським хабом Інституту масової інформації (ІМІ) “Медіабаза Кропивницький”.

Світлана Литвиненко, комунікаційниця Медіабази Кропивницький

Liked the article?
Help us be even more cool!