ГАРЯЧА ЛІНІЯ---------------
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

---------------

Подай скаргу

У парламенті не надали інформації "Судово-юридичній газеті" щодо телеканалу "Рада"

31.01.2022, 15:44
Фото – телеканал "Рада"
Фото – телеканал "Рада"

У Верховній Раді не надали відповіді на інформаційний запит “Судово-юридичної газети” щодо витрачання бюджетних коштів на закупівлі державного парламентського телеканалу “Рада”, а також на які цілі збираються витратити 378 млн грн з бюджету.

Про це повідомляється на сайті газети.

25 січня видання надіслало запит на ім’я голови Верховної Ради Руслана Стефанчука щодо фінансування державного підприємства “Парламентський телеканал “Рада”.

Газета поставила чотири запитання: 

  1. Яку суму було витрачено на оновлення парламентського телеканалу “Рада”?
  2. З яких джерел фінансуватиметься телеканал “Рада”?
  3. Яку суму коштів передбачено на фінансування телеканалу “Рада” у 2022 році?
  4. На які цілі планується витратити заставлені в кошторис телеканалу гроші?

Інформаційне управління справами Апарату Верховної Ради відповіло лише на питання щодо видатків, які передбачено на фінансування телеканалу “Рада” у 2022 році. “Відповідно до кошторису Верховної Ради України на 2022 рік на фінансування державного підприємства “Парламентський телеканал “Рада” за загальним фондом державного бюджету передбачено видатки в розмірі 378 020 900 гривень”, – йдеться у відповіді.

Іншу запитувану інформацію в управлінні вважають такою, що не є публічною.

“Слід зазначити, що, зважаючи на положення статті 13 Закону, народні депутати України не є розпорядниками публічної інформації в розумінні Закону. Відповідна правова позиція викладена також у постанові Пленуму Вищого адміністративного суду України від 29 вересня 2016 року № 10. […]

Стосовно інших питань (пункти 1, 2, 4) (“1. Яку суму коштів було витрачено на оновлення…”, “2. З яких джерел буде фінансуватися…”, “4. На які цілі планують…”) повідомляємо, що відповідь на них не передбачає надання відображеної та задокументованої будь-якими засобами інформації, а потребує створення нової інформації, а саме надання роз’яснень, відтак ваше електронне звернення в цій частині не є запитом на інформацію в розумінні Закону та не підлягає розгляду відповідно до порядку, встановленого цим Законом”, – йдеться у відповіді.

Як повідомляв ІМІ, державне підприємство “Парламентський телеканал “Рада” не надало відповіді на інформаційний запит ІМІ щодо використання бюджетних коштів на штатних та залучених журналістів, а також щодо керівництва каналу.

Також парламентський телеканал “Рада” не надав інформації на офіційний запит “Детектора медіа” щодо редакційної ради каналу, результатів творчих конкурсів тощо.

Liked the article?
Help us be even more cool!