ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

У Нацраді повідомили про 33 справи щодо каналу "112 Україна" та 18 штрафів до NewsOne

12.07.2019, 10:10

Нацрада з питань телебачення і радіомовлення має 33 судових справи щодо порушення чинного законодавства телеканалом “112 Україна” й застосувала 18 штрафних санкцій до каналу NewsOne.

Про це заявила заступник голови Нацради Уляна Фещук у доповіді з трибуни парламенту 11 липня, повідомляє Укрінформ.

“На сьогодні з каналом “112 Україна” у нас є 33 судових справи з приводу порушення ними чинного законодавства, до каналу NewsOne застосовано 18 штрафних санкцій, які зараз оскаржуються в суді”, – зазначила Фещук.

Водночас вона наполягла на необхідності розширити повноваження регулятора, адже на сьогодні Нацрада не має ефективного впливу, а може лише звертатися до суду щодо анулювання ліцензії мовників у разі порушення ними законодавства, зокрема у сфері національної безпеки.

Як повідомляв ІМІ, 5 жовтня 2018 року власником корпоративних прав телеканалу NewsOne став народний депутат від Опозиційного блоку Тарас Козак.

14 грудня 2018 року телеканал “112 Україна” повідомив, що новим власником каналу став народний депутат від політичної партії “Опозиційний блок” Тарас Козак.

14 червня стало відомо, що телеканал ZIK купив соратник Віктора Медведчука Тарас Козак, який також є власником телеканалів NewsOne і “112 Україна”. На базі своїх медіаактивів він збирається створити новий медіахолдинг “Новини”.

Відразу після звістки про продаж ZIK із каналу звільнилася низка топменеджерів і журналістів.

9 липня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення ухвалила рішення звернутися до Верховної Ради з пропозиціями змін до закону “Про телебачення і радіомовлення”, щоб мати можливість у певних випадках призупиняти та анульовувати ліцензії “для запобігання антиукраїнській діяльності”.

9 липня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила провести позапланову виїзну перевірку телеканалу NewsOne (ТОВ “Новини 24 години”) з огляду на заяви каналу про плани провести телеміст із забороненим до трансляції на території України російським телеканалом "Росія 1".

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!