IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2018 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

29

89

2

31

Новим власником NewsOne став нардеп від Опоблоку

Сьогодні, 5 жовтня, власником корпоративних прав телеканалу NewsOne став народний депутат від “Опозиційного блоку” Тарас Козак. Про це повідомив позафракційний народний депутат Євген Мураєв, чий батько Володимир Мураєв де-юре був кінцевим бенефіціарним власником каналу, повідомляє “Детектор медіа”.

За даними єдиного державного реєстру, власником ТОВ “Новини 24 години” (юридична особа телеканалу NewsOne) поки що залишається швейцарське акціонерне товариство MW Investment AG, а кінцевим бенефіціарним власником – батько Євгена Мураєва Володимир Мураєв.

Тим часом Андрій Портнов, колишній заступник голови Адміністрації президента Віктора Януковича, який з 27 серпня управляв каналом, заявив, що ініціював розірвання угоди про управління NewsOne.

“На рішення про зміну структури власності я повпливати не можу і не вважаю коректним висловлюватися з приводу його доцільності та можливих наслідків. У зв’язку із цим я ініціював розірвання угоди про управління NewsOne”, – написав він у Фейсбуку.

“Відсьогодні я більше не матиму стосунку до інформаційної, адміністративної чи іншої діяльності телеканалу”, – додав він.

Він заявив, що залишиться в контакті з менеджментом каналу та продовжить його “судовий і міжнародний захист доти, доки він буде перебувати в опозиційній до влади риториці”.

Як повідомляв ІМІ, 27 серпня батько народного депутата Євгена Мураєва Володимир Мураєв передав колишньому першому заступнику глави Адміністрації президента Андрію Портнову 100% акцій телеканалу NewsOne терміном на три роки.

Згодом на своїй Фейсбук-сторінці Андрій Портнов написав, що протягом наступних трьох років власник каналу не має права втручатися в його діяльність.

4 жовтня Верховна Рада ухвалила постанову, в якій пропонує Раді національної безпеки та оборони ввести санкції щодо компаній, які входять до структури власності телеканалів “112 Україна” і NewsOne.

Група народних депутатів зареєструвала цю постанову і санкції щодо двох телеканалів у відповідь на петицію щодо “припинення антиукраїнської діяльності телеканалів “112 Україна” та NewsOne”, яка набрала понад 25 тисяч голосів, необхідних для її подальшого розгляду.

Ще Новини