ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У МКІП розпочали роботу над всеукраїнським проєктом з медіаграмотності – Ткаченко

23.07.2020, 16:58
Фото – фейсбук Олександра Ткаченка
Фото – фейсбук Олександра Ткаченка

У Міністерстві культури та інформаційної політики розпочали роботу над всеукраїнським проєктом з медіаграмотності. Про це повідомив очільник МКІП Олександр Ткаченко у Facebook, передає Укрінформ.

"Розпочинаємо роботу над всеукраїнським проєктом з медіаграмотності. Сьогодні зібрав у міністерстві ключових стейкхолдерів, які вже мають досвід по популяризації медіаграмотності. Буду виводити це питання на системний державний рівень. Консолідую напрацювання, щоб стратегічно масштабувати процес у країні", – написав Ткаченко.

Він додав, що необхідність проєкту пов'язана не тільки з російською пропагандою, а й з якістю медійного продукту, який наповнює інформаційний простір довкола.

"Чітко розумію, що питання нагальне. Тільки вирішивши його, зможемо сформувати інформаційну культуру, навчити відрізняти новини від фейків, робити фактчекінг, формувати критичне мислення. Проєкт повинен бути із широким покриттям. Якісним, а не кількісним, охоплюючим якомога більшу частину населення", – написав міністр.

Він зауважив, що аудиторією проєкту будуть як діти, щоб змалку почали правильно адаптовуватися до онлайн-середовища, так і підлітки та дорослі.

"Необхідні освітні зміни. Інтеграція майбутньої програми медіаграмотності в гуманітарний блок. Навчання не тільки для школярів та студентів, а й учителів та викладачів. І це стосується не лише професій, дотичних до журналістики", – додав Ткаченко.

Міністр наголосив, що проєкт необхідно реалізовувати в колаборації громадськості та підтримки держави для досягнення відчутних результатів. Він також зауважив, що необхідним для проєкту медаграмотності буде внесення доповнень до нормативно-правової бази, адже йдеться про державну політику.

"Задача продукту – стати цікавим великій кількості людей та викликати в населення природне бажання залучатися. Кінцева форма – питання стратегічного планування, однак взаємодія з проєктами повинна бути, як офлайн, так і онлайн: телебачення, радіо, додаток "Дія", – додав він.

Ткаченко також розповів, що збереться окремо разом з колегами з парламенту, Мінцифрою, МОН, Комітетом з гуманітарної та інформаційної політики для формування спільного бачення проєкту медіаграмотності.

Міністр повідомив, що за місяць буде напрацьований план дій.

Liked the article?
Help us be even more cool!