ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

У Грузії журналіста, який обматюкав Путіна, викликали на допит у прокуратуру

07.10.2019, 10:09
Фото – Радіо Свобода
Фото – Радіо Свобода

Генеральна прокуратура Грузії викликала на допит тележурналіста Георгія Габунію, який у прямому ефірі обматюкав президента Росії Володимира Путіна. 

Про це повідомляється на сайті телеканалу “Руставі-2”, на якому він раніше працював, інформує "Новое время".

Допит пов'язаний з розслідуванням про перевищення службових повноважень проти законних інтересів “Руставі-2”, а також присвоєнням грошових коштів і майна телеканалу.

Як повідомляв ІМІ, 7 липня 2019 року ведучий грузинського телеканалу “Руставі-2” Георгій Габунія в прямому ефірі своєї авторської програми “P.S.” облаяв президента Росії Володимира Путіна. Після таких висловлювань Габунії біля будівлі телеканалу зібрався мітинг проросійських активістів, які вимагали звільнити телеведучого. 

Канал вимушений був припинити мовлення через атаки з боку протестувальників, проте 8 липня відновив мовлення. 

Генеральний директор “Руставі-2” Ніка Гварамія засудив такі заяви Габунії. Також засудили висловлювання ведучого прем’єр-міністр Грузії Мамука Бахтадзе і президентка країни Саломе Зурабішвілі. 

Пізніше ведучого Георгія Габунію відсторонили від роботи на два місяці, однак керівництво телеканалу “Руставі-2” заявило, що звільняти його не буде. 

Спікер нижньої палати парламенту РФ В’ячеслав Володін заявив, що грузинський журналіст, який образив Путіна, має бути екстрадований до Росії і постати перед російським судом.

17 липня генеральний директор грузинського телеканалу “Руставі-2” Ніка Гварамія був звільнений зі своєї посади. Це сталося відразу ж після того, як власником телеканалу знову став бізнесмен Кібар Халваші. Замість Гварамії він призначив керувати телеканалом свого юриста Паату Салію.

Гварамія за кілька годин до звільнення заявляв, що у нього підписаний контракт з телеканалом до 31 грудня 2020 року і що він не збирається нікуди йти. Після відставки він заявив про політичні причини свого звільнення, підкресливши, що голова МЗС Росії Сергій Лавров і президент Росії Володимир Путін “вимагали” закрити телеканал.

21 липня журналісти грузинського телеканалу “Руставі-2” провели акцію протесту в прямому ефірі після того, як Європейський суд ухвалив рішення про повернення телеканалу, який вважається опозиційним каналом, бізнесмену Кібару Халваші, якого журналісти вважають близьким до уряду.

Пізніше генеральний директор каналу “Руставі-2” Паата Салія заявив про звільнення Габунії і ряду інших журналістів телеканалу через конфлікт інтересів.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!