ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

У Білорусі припинили мовлення п'ять іноземних телеканалів

12.01.2022, 11:05

У Білорусі п’ять іноземних телеканалів вилучили зі списку дозволених для трансляції на території країни.

Про це повідомляє 24 канал з посиланням на міністерство інформації Республіки Білорусь.

Сталося це через завершення терміну дії дозволів на мовлення, виданих міністерством інформації країни.

У відомстві зазначили, що по отримання нових дозволів на трансляцію “уповноважені на те особи до Мінінформу не зверталися”.

Зокрема, припиняють мовлення такі іноземні телепрограми: Ultra 4K Extreme, “Телеканал “Діда Мороза”, Bridge TV Classic, Bridge TV Dance та “Твій дім – твоїми руками”.

Як зазначає 24 канал, кількість іноземних каналів, які мають дозвіл на мовлення в Білорусі, скорочується протягом останніх кількох місяців. Так, у 2021 році мовлення припинили російські телеканали: RTVI, Russian Musicbox, “Мама”.

Крім того, навесні 2021 року в країні перестали транслювати канал Euronews. Офіційною причиною цього названо порушення закону про рекламу, що виходила на телеканалі не лише білоруською та російською, а й англійською мовами.

Як повідомляв ІМІ, 27 липня 2021 року в Білорусі сайт та соцмережі телеканалу "Белсат" визнали екстремістськими. У листопаді 2021 року міністерство внутрішніх справ Білорусі визнало “екстремістським формуванням” інтернет-ресурси “Белсату”.

23 грудня 2021 року МВС Білорусі визнало “екстремістським формуванням” інтернет-ресурси білоруської служби Радіо Свобода.

У серпні 2020 року влада Білорусі заблокувала доступ до сайту Радіо Свобода і ще понад 40 видань на території країни. У списку заблокованих – Белсат, Єврорадіо, “Медіазона”, білоруський підрозділ російського спортивного сайту Sports.ru “Трибуна” та інші видання.

Liked the article?
Help us be even more cool!