Центр страткому видалив із соцмереж ролик "Один репортаж – один удар"
Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки видалив зі своїх соцмереж ролик, у якому журналістів роблять винними в російських обстрілах.
Про це в коментарі Інституту масової інформації повідомив керівник Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки Ігор Соловей.
Він пояснив, що завданням центру є серед іншого посилення “голосу” держави в суспільстві – за допомогою донесення певних меседжів через медіа. Таку саму мету мала й публікація цього п'ятого ролика проєкту “Інформаційна безпека”, де йшлося про важливість дотримання заходів безпеки під час висвітлення діяльності оборонних підприємств.

“Але оскільки в результаті медійного розголосу такий запит з боку зацікавлених організацій зник – ролик на їхніх сторінках видалений, то його існування на ресурсах центру також більше не актуальне”, – сказав Соловей.
Він також запевнив, що Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки був і залишиться й надалі “містком” між державою і суспільством, адвокатуючи його інтереси.
Раніше ролик “Один репортаж – один удар” зі своїх соцмереж видалив Генеральний штаб ЗСУ, Головне управління комунікацій ЗСУ та Міноборони.
Що передувало
Як повідомляв ІМІ, кілька державних інституцій оприлюднили анімаційний ролик, підготовлений Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки, у якому журналістів роблять винними в російських обстрілах.
Ролик містить слоган “Один репортаж – один удар”. На відео зображена репортерка на тлі будівлі, де виробляють дрони, яка відкрито розповідає про це на камеру і говорить: “Ось тут виготовляють сотні безпілотників щомісяця”. Водночас співробітник виробництва теж на камеру говорить, що компанія подвоїла потужності й скоро ця партія їде на фронт. Далі в кадрі зображено нібито представників російських спецслужб, які подивилися репортаж і надіслали координати виробництва своєму генштабу для підготовки удару.
Після цього в будівлю влучає ракета, їде пожежна машина. Інший репортер у кадрі на тлі зруйнованої будівлі говорить про “влучання балістики, лікарні переповнені”. У ролику репортер, який повідомляє про влучання, зображений без бронежилета й шолома і веде репортаж з місця нібито в прямому ефірі.
У коментарі представниці ІМІ Валентині Троян керівник Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки Ігор Соловей зазначив, що цей відеоролик центр створив спільно зі Збройними силами України. На запитання, чи не вважають автори / замовники, що ролик спотворює роботу медіа щодо висвітлення діяльності оборонної сфери та роботу на місцях обстрілу, Ігор Соловей наголосив, що не вважають.
За його словами, ролик має лише навчально-просвітницьку мету – звернути увагу всіх громадян, включно з військовослужбовцями, на питання інформаційної безпеки в умовах війни.
Згодом Генштаб ЗСУ повідомив, що відеоролик допрацюють.
Help us be even more cool!