ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У Генштабі анонсували доопрацювання ролика зі слоганом "Один репортаж – один удар"

Відеоролик, виготовлений Збройними силами України спільно з Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при Міністерстві культури та стратегічних комунікацій України, який зображує медійників такими, що поширюють інформацію, яка допомагає ворогу обстрілювати, і містить слоган “Один репортаж – один удар”, допрацюють. Про це повідомляється на Facebook-сторінці Генерального штабу Збройних сил України.

У Генштабі зазначили, що відео мало лише навчально-просвітницьку мету – звернути увагу всіх громадян, включно з військовослужбовцями, на питання інформаційної безпеки в умовах війни. Воно є продовженням серії відеороликів у межах проєкту “Інформаційна безпека”.

“Закликаємо не розцінювати цей матеріал як докір або звинувачення на адресу представників медіа. Його мета – не критикувати, а нагадати всім: будь-яка інформація може мати наслідки, які використовує ворог, – зазначили в Генштабі та додали: – З огляду на зазначене та враховуючи конструктивні зауваження і рекомендації, ролик буде доопрацьовано з метою подальшого донесення відповідних застережень як до цивільних, так і до військовослужбовців”.

Що передувало

Як повідомляв ІМІ, кілька державних інституцій оприлюднили анімаційний ролик, підготовлений Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки, у якому журналістів роблять винними в російських обстрілах.

Ролик містить слоган “Один репортаж – один удар”. На відео зображена репортерка на тлі будівлі, де виробляють дрони, яка відкрито розповідає про це на камеру і говорить: “Ось тут виготовляють сотні безпілотників щомісяця”. Водночас співробітник виробництва теж на камеру говорить, що компанія подвоїла потужності й скоро ця партія їде на фронт. Далі в кадрі зображено нібито представників російських спецслужб, які подивилися репортаж і надіслали координати виробництва своєму генштабу для підготовки удару. 

Після цього в будівлю влучає ракета, їде пожежна машина. Інший репортер у кадрі на тлі зруйнованої будівлі говорить про “влучання балістики, лікарні переповнені”. У ролику репортер, який повідомляє про влучання, зображений без бронежилета й шолома і веде репортаж з місця нібито в прямому ефірі. 

У коментарі представниці ІМІ Валентині Троян керівник Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки Ігор Соловей зазначив, що цей відеоролик центр створив спільно зі Збройними силами України. На запитання, чи не вважають автори / замовники, що ролик спотворює роботу медіа щодо висвітлення діяльності оборонної сфери та роботу на місцях обстрілу, Ігор Соловей наголосив, що не вважають. 

За його словами, ролик має лише навчально-просвітницьку мету – звернути увагу всіх громадян, включно з військовослужбовцями, на питання інформаційної безпеки в умовах війни.

Liked the article?
Help us be even more cool!