ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Тренерка: На Одещині суттєво зріс запит на висвітлення гендерно чутливих тем у медіа

Фото – Громадський Рух "Віра, Надія, Любов"
Фото – Громадський Рух "Віра, Надія, Любов"

На Одещині суттєво зріс запит на висвітлення гендерно чутливих тем у медіа. Про це повідомила представнику ІМІ в Одеській області тренерка з гендерних питань та головна редакторка на місцевій ТРК "Град" Лариса Швець.

За її словами, на цей час у регіоні суттєво зріс суспільний запит та інтерес на висвітлення гендерно чутливих тем у ЗМІ.

“Люди чекають не лише на історії, а й на відповіді на питання – як протистояти будь-якому насильству, де реально отримати моральну допомогу та фінансову підтримку для розв'язання таких питань. І це неповний перелік тем, за якими журналістам необхідно працювати. І тут дуже багато підводних каменів під час підготовки матеріалів. Цього потрібно навчати, звертати увагу на особливості підготовки та написання матеріалів, моральності їхнього викладу”, – зазначила Швець. 

Вона додала, що гендерно чутливі теми – це не тільки статево-соціальні ролі. “Це економіка, екологія, всі соціальні питання і проблеми. І роботи тут і сьогодні непочатий край. І інтерес до таких тем і тренінгів не тільки з боку журналістів, а й з боку громадських організацій і фондів стабільно високий. Такі зустрічі та заняття дають змогу так само познайомити представників ГО та ЗМІ і знайти ефективні рішення для досягнення спільних цілей у вирішенні гендерно чутливих тем”, – розповіла тренерка з гендерних питань.

Ці питання порушувалися під час тренінгу для місцевих медійників “Ґендер у ЗМІ”, що відбувся в Одесі 20 вересня. Тренінг організував громадський рух “Віра, Надія, Любов”. Як повідомляє організація, захід відбувся в межах проєкту руху “Розширення участі жінок у процесах реконструкції та відновлення в Одеській області”.

Під час заходу місцеві медійники ознайомилися з введенням у гендерну тематику; аналізом публікацій з гендерної тематики в ЗМІ; гендерною чутливістю в ЗМІ та впровадженням гендерної рівності в ЗМІ.

Liked the article?
Help us be even more cool!