ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

"Сила правди" заявила, що луцький посадовець намагається присвоїти назву видання

Директор комунального підприємства “Луцькводоканал” Віктор Гуменюк, який є фігурантом публікацій Центру журналістських розслідувань “Сила правди”, намагається зареєструвати торговельну марку “Сила правди”.

Про це медіа повідомило на своєму сайті.

За даними видання, посадовець подав відповідну заявку до Українського національного офісу інтелектуальної власності та інновацій у липні 2024 року. “Сила правди” вважає, що Віктор Гуменюк вирішив привласнити назву видання.

Колаж “Сили правди”

Редакція зазначає, що про заявку посадовця на реєстрацію торговельної марки “Сила правди” дізналася випадково і вирішила запитати в нього, навіщо йому торгова марка саме з такою назвою. Також у Гуменюка запитали, чи намагається він у такий спосіб перешкодити журналістській діяльності або ж помститися за критичні публікації на сайті “Сили правди”.

На всі три запитання посадовець, взявши паузу, відповів одним словом: “Дякую”.

Очільник Луцькводоканалу Віктор Гуменюк упродовж останніх кількох років неодноразово фігурував у матеріалах “Сили правди”. Зокрема, 2020 року редакція розповідала, що Луцькводоканал нав’язує користувачам для повірки лічильників “свої” фірми, які були пов’язані з представниками політичної партії “Батьківщина” та, ймовірно, самим керівником підприємства. У 2023 році “Сила правди” також писала, як колишня фірма першого заступника Віктора Гуменюка Святослава Дмитроци отримує підряди КП “Луцькводоканал” практично без жодної конкуренції, про статки директора підприємства, як і чому збанкрутувало дітище Луцькводоканалу підприємство “Евода Трейд” тощо.

Редакція зазначає, що під час підготовки цих матеріалів неодноразово зверталася до посадовця по коментарі, зокрема й надсилаючи офіційні запити. 

“Тобто Віктор Гуменюк знав про роботу Центру журналістських розслідувань “Сила правди” й, очевидно, усвідомлював, що робить, коли побажав зареєструвати однойменну торговельну марку”, – пише медіа.

Медіаюристка Інституту розвитку регіональної преси, адвокатка Оксана Максименюк вважає, що Віктор Гуменюк у такий спосіб намагається чинити тиск на редакцію і на журналістів.

“Зареєстрована торгова марка дасть змогу особі звернутися до тих, хто використовує схожу назву, щоб вони припинили це робити, а також вимагати відшкодування матеріальної шкоди. На мою думку, це спосіб тиску на журналістів і перешкоджання журналістській діяльності… Фактично це не припинить роботу редакції, але може створити проблеми саме у використанні назви”, – пояснила юристка. 

З огляду на це юристка рекомендує медіа відразу реєструвати свої назви як торговельні марки. 

“Сила правди” звернулася до Українського національного офісу інтелектуальної власності та інновацій із запереченням щодо заявки посадовця. У цьому документі видання аргументує, що комерційне найменування “Сила правди” з 2017 року належить редакції і є добре впізнаваним у публічному просторі.

Нагадаємо, Центр журналістських розслідувань “Сила правди” вже понад сім років займається викриттям корупції та зловживань у Волинській області й неодноразово за матеріалами журналістів свої розслідування розпочинали правоохоронні та контрольні органи.

Liked the article?
Help us be even more cool!