ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Список сервісів ШІ, які стануть у пригоді журналістам

02.08.2024, 12:00
Оксана Трокоз

Журналістам у повсякденній роботі стануть у пригоді дев’ять інструментів штучного інтелекту. Про це сказав експерт Олексій Мінаков на тренінгу щодо використання ШІ в роботі журналістів, організованому хабом Інституту масової інформації “Медіабаза.Житомир”.

Олексій Мінаков – експерт із піару, комунікацій і застосування штучного інтелекту. Інструменти, які озвучив тренер, допоможуть медіа автоматизувати рутинні завдання, покращити контент та економити час у повсякденній роботі.

  • ElevenLabs: сервіс для генерації аудіо, який допомагає швидко створювати озвучення текстів, що значно прискорює підготовку аудіо контенту.
  • Suno: інструмент для створення персоналізованих пісень за допомогою штучного інтелекту, де голос і мелодія генеруються всього за кілька секунд.
  • Runway: платформа для генерації відео, що дозволяє журналістам створювати відеоконтент без необхідності реального знімання.
  • ChatGPT: чатбот, який можна використовувати для різноманітних журналістських завдань – від генерації заголовків і текстів до аналізу документів та підготовки до інтерв'ю.
  • Easy Peasy API: інструмент для генерації заголовків, покращення SEO-оптимізації та рерайту текстів, який можна інтегрувати в адмінпанель сайту.
  • HeyGen: сервіс для автоматичного перекладу відео іншими мовами зі збереженням голосу оригінального спікера.
  • Pinpoint від Google: інструмент для розшифрування аудіо- та відеофайлів, а також для пошуку інформації в журналістських матеріалах.
  • Transkriptor: сервіс для текстового розшифрування аудіо- та відеофайлів, що спрощує процес підготовки текстових матеріалів.
  • Filmot: сервіс для пошуку відео, де згадується певне слово чи фраза. 
Онлайн-тренінг Олексія Мінакова “Нові доступні інструменти штучного інтелекту для журналістів” у регіональному хабі ІМІ “Медіабаза Житомир”/ Фото: Оксана Трокоз

За словами тренера, низка українських медіа вже активно використовує ШІ у своїй роботі. Втім, він наголосив на необхідності маркувати контент, створений за допомогою штучного інтелекту.

Онлайн-тренінг “Нові доступні інструменти штучного інтелекту для журналістів” у регіональному хабі ІМІ “Медіабаза.Житомир”. Фото: Оксана Трокоз

Олексій Мінаков зазначає, що, згідно з різноманітними дослідженнями, журналісти найчастіше використовують ШІ для:

  • брейнштормів (пошуку ідей); 
  • допомоги в дослідженнях;
  • написання заголовків; 
  • підготовки постів для соцмереж; 
  • підготовки історій; 
  • вичитування; 
  • транскрибування дзвінків;
  • аналізу даних.

Відповідно до опитування ІМІ, 22% українських редакцій використовують штучний інтелект на постійній основі. На думку експерта, з кожним місяцем їхня кількість зростатиме.

“Не ігноруйте технологічний прогрес, використовуйте штучний інтелект як інструмент, помічника, асистента розумно, етично та відповідально”, – сказав Олексій Мінаков журналістам.

В онлайн-тренінгу Медіабази.Житомир “Нові доступні інструменти штучного інтелекту для журналістів” узяли участь майже 50 журналістів з різних регіонів України.

Переглянути запис тренінгу можна тут.

Liked the article?
Help us be even more cool!