Список сервісів ШІ, які стануть у пригоді журналістам
Журналістам у повсякденній роботі стануть у пригоді дев’ять інструментів штучного інтелекту. Про це сказав експерт Олексій Мінаков на тренінгу щодо використання ШІ в роботі журналістів, організованому хабом Інституту масової інформації “Медіабаза.Житомир”.
Олексій Мінаков – експерт із піару, комунікацій і застосування штучного інтелекту. Інструменти, які озвучив тренер, допоможуть медіа автоматизувати рутинні завдання, покращити контент та економити час у повсякденній роботі.
- ElevenLabs: сервіс для генерації аудіо, який допомагає швидко створювати озвучення текстів, що значно прискорює підготовку аудіо контенту.
- Suno: інструмент для створення персоналізованих пісень за допомогою штучного інтелекту, де голос і мелодія генеруються всього за кілька секунд.
- Runway: платформа для генерації відео, що дозволяє журналістам створювати відеоконтент без необхідності реального знімання.
- ChatGPT: чатбот, який можна використовувати для різноманітних журналістських завдань – від генерації заголовків і текстів до аналізу документів та підготовки до інтерв'ю.
- Easy Peasy API: інструмент для генерації заголовків, покращення SEO-оптимізації та рерайту текстів, який можна інтегрувати в адмінпанель сайту.
- HeyGen: сервіс для автоматичного перекладу відео іншими мовами зі збереженням голосу оригінального спікера.
- Pinpoint від Google: інструмент для розшифрування аудіо- та відеофайлів, а також для пошуку інформації в журналістських матеріалах.
- Transkriptor: сервіс для текстового розшифрування аудіо- та відеофайлів, що спрощує процес підготовки текстових матеріалів.
- Filmot: сервіс для пошуку відео, де згадується певне слово чи фраза.
За словами тренера, низка українських медіа вже активно використовує ШІ у своїй роботі. Втім, він наголосив на необхідності маркувати контент, створений за допомогою штучного інтелекту.
Олексій Мінаков зазначає, що, згідно з різноманітними дослідженнями, журналісти найчастіше використовують ШІ для:
- брейнштормів (пошуку ідей);
- допомоги в дослідженнях;
- написання заголовків;
- підготовки постів для соцмереж;
- підготовки історій;
- вичитування;
- транскрибування дзвінків;
- аналізу даних.
Відповідно до опитування ІМІ, 22% українських редакцій використовують штучний інтелект на постійній основі. На думку експерта, з кожним місяцем їхня кількість зростатиме.
“Не ігноруйте технологічний прогрес, використовуйте штучний інтелект як інструмент, помічника, асистента розумно, етично та відповідально”, – сказав Олексій Мінаков журналістам.
В онлайн-тренінгу Медіабази.Житомир “Нові доступні інструменти штучного інтелекту для журналістів” узяли участь майже 50 журналістів з різних регіонів України.
Переглянути запис тренінгу можна тут.
Help us be even more cool!