Компанія OpenAI планує впровадити рекламу в ChatGPT. Австрійський інженер-програміст і дослідник штучного інтелекту Тібор Благо виявив, що бета-версія програми ChatGPT для Android містить рядки коду з прямими згадками про рекламу, повідомляє Engadget.
Згідно з дописом Блахо в Х, бета-версія чат-боту 1.2025.329 містить згадки про “функцію реклами”, “рекламу в пошуковику” й “ринковий контент”.
Як пише медіа, ця версія ChatGPT наразі не доступна для загалу, але ці згадки можуть свідчити, що OpenAI готовий запровадити рекламу у своєму чат-боті.
На початку листопада видання The Information повідомляло, що OpenAI розглядає можливість запровадження реклами в ChatGPT на основі пам’яті або користувацьких чатів. Генеральний директор OpenAI Сем Альтман раніше ділився можливими способами додавання реклами в ChatGPT, але ніколи не висловлював остаточної позиції. Торік під час заходу в Гарвардській бізнес-школі Альтман сказав, що для нього поєднання реклами й штучного інтелекту є “особливо моторошним” і що це “вихід у крайньому разі для нашої бізнес-моделі”, але додав, що сам він “не цілком проти” цього.
Кілька місяців потому Альтман повторив у першому епізоді подкасту OpenAI, що компанія не проти інтегрування реклами в платформу, але ще не визначилася з конкретним способом. З нещодавно виявлених рядків коду не можна з точно зʼясувати, куди саме буде додано рекламу. Ймовірно, OpenAI розглядає можливість ввести цю функцію в безкоштовну версію чат-боту, де вже є обмеження на повідомлення, пам’ять і міркування загалом.