ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

Радник голови ОП прокоментував заяви про цензурування телеканалу “Дом” з Банкової

22.11.2021, 16:11
Фото: Кароліна Ускакович / “Бабель”
Фото: Кароліна Ускакович / “Бабель”

Радник голови Офісу президента Михайло Подоляк заявив, що жодного втручання Банкової в редакційну діяльність каналу “Дом” не було і не могло бути. Про це він сказав “Детектору медіа”.

“Навіть суто теоретично – для чого конкретно втручатись у внутрішні редакційні процеси телеканалу “Дом”? Що конкретно може додати такий інформаційний мікроменеджмент, навіть якщо його уявити? Це ж на практичному рівні просто не спрацює. Але навіть і намагань таких не було”, – заявив Подоляк.

За словами Подоляка, єдиний формат співпраці представників влади з представниками телеканалу “Дом” – “це допомога із залученням спікерів в ефіри, присутністю на офіційних заходах, запрошеннями на брифінги”.

“Для влади цього абсолютно достатньо. З іншого боку, для представників медіа, які займаються висвітленням діяльності влади, завжди й за будь-якої влади є важливим спілкування з представниками влади – офрек і під запис. Це об'єктивно потрібна річ для того, щоб медійники розуміли глибше деталі державної політики. Таке спілкування буває, і ми впевнені, що про нього можуть відкрито розказати сотні журналістів, які регулярно звертаються за коментарями, роз'ясненнями, конкретними деталями діяльності державних інституцій”, – сказав Подоляк.

Радник голови ОП додав, що “засадничою цінністю Офісу президента є абсолютно беззастережне невтручання в будь-яку редакційну політику будь-яких медіа”.

“Спілкування онлайн? Будь ласка. Офреки, пояснення позицій, інтерв'ю – все це без проблем. І тільки так можна отримати ефективну комунікацію. Але, на мій погляд, усе це має дуже лімітований сенс, тому що вже стало самостійним жанром в українських медіа – робити аналітику на основі заяв колишніх працівників різних інституцій різного рівня та різного походження. Анонімне джерело, яке не має жодної репутаційної цінності з легкістю переважає об’єктивний факт чи професійний коментар. Звісно, що так життя цікавіше, а заголовки новин сенсаційніші”, – сказав Подоляк.

Нагадаємо, на “Українській правді” вийшла стаття, у якій колишні працівники державного телеканалу “Дом” розповіли, що отримували з Офісу президента вказівки щодо висвітлення тих чи інших тем.

Державний телеканал “Дом” був створений у березні 2020 року для мовлення на тимчасово окуповані території України. У жовтні 2021 року “Детектор медіа” повідомив, що “Дом” витратив 30 млн грн на всеукраїнську рекламу, в якій не згадуються переселенці чи окуповані території.

Liked the article?
Help us be even more cool!