ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

Офіс президента вказував телеканалу “Дом”, як писати новини, – журналісти

22.11.2021, 13:04
Фото: "Дом"
Фото: "Дом"

Телеканал "Дом" отримував з Офісу президента вказівки щодо цензурування новин. Про це "Українській правді" розповіли колишні працівники каналу.

УП повідомляє, що неофіційним керівником каналу був режисер серіалу "Слуга народу", росіянин Олексій Кирющенко.

"Офіційно каналом, як і всім ДП "Державна платформа іномовлення", керувала і керує Юлія Островська, яка раніше працювала директоркою з виробництва в студії "Квартал-95". Перший рік на позиції креативного редактора з нею працював Максим Кречетов, що перед запуском "Дому" якраз пішов з директорату інформполітики в ОП, але ще лишається в Раді з питань свободи слова при президенті", – ідеться в матеріалі.

На останній сходинці, між керівництвом і журналістами, випусковими редакторами, перебувала Ксенія Герасименко, яка відповідала за новини.

Саме Герасименко, за словами двох колишніх працівників каналу, передавала вказівки з написання новин від ОП, сварила працівників за те, що вони "перемогу подали не як перемогу", а потім зачищала ці повідомлення в месенджерах.

За вказівками "зверху", журналісти мали називати фронт лише "лінією розмежування", а бойовиків – "незаконними збройними формуваннями". Не можна було використовувати слова: "війна", "конфлікт", "ворог".

"Частина вказівок були усними або "і так зрозумілими з позиції Ксенії", тобто керівниці новин. Працівники мали постійно згадувати в новинах Зеленського, ОП, президентські програми "Велике будівництво", кредити "5–7–9%" та добре відгукуватися про тогочасного очільника Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій Олексія Резнікова", – повідомляється в статті. Також зазначається, що журналістам не можна було згадувати Петра Порошенка.

УП повідомляє, що намагалась отримати позицію телеканалу "Дом", але керівництво, "отримавши запитання, назвало їх провокаційними та не знайшло на них часу".

Державний телеканал "Дом" був створений у березні 2020 року для мовлення на тимчасово окуповані території України. У жовтні 2021 року "Детектор медіа" повідомив, що "Дом" витратив 30 млн грн на всеукраїнську рекламу, в якій не згадуються переселенці чи окуповані території.

Liked the article?
Help us be even more cool!