ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Піцерія, яку перевіряв "Ревізор", вимагає від Нового каналу відшкодувати збитки

04.05.2020, 17:02
Фото – "Детектор медіа"
Фото – "Детектор медіа"

Після ревізії київська піцерія Domino’s Pizza заявила, що подала дві заяви про злочин і вимагає від Нового каналу відшкодувати збитки. На Новому каналі вважають, що мережа піцерій приєдналася до тих, хто нападає на журналістів, які виконують свій професійний обов'язок, повідомляє “Детектор медіа”.

Ревізія закладу Domino’s Pizza в Києві на вул. Терещенківській, 4А, відбулася 14 квітня, а 30 квітня Новий канал показав її в третьому випуску проєкту “Ревізор. Карантин”. На відео видно, що під час ревізії ведуча Юлія Панкова ввійшла до закладу в масці та рукавичках. Вона зняла верхній одяг у тій зоні, де перебували кур’єри. На кухню ведуча входила вже в халаті, спеціальній шапці та бахілах. Однак волосся Панкова сховала під шапку не одразу.

У програмі показали, що біля входу на кухню її намагалася зупинити співробітниця закладу, яка назвалася Вітою, аргументуючи заборону входити особливими умовами під час карантину. Ведучу це не зупинило, вона послалася на конституційні норми та інше законодавство України, яке дозволяє журналістам працювати в умовах надзвичайних ситуацій. Співробітниця Domino’s Pizza й далі просила відкласти ревізію та обмежити пересування ведучої кухнею до приходу керівництва саме через умови карантину. Ведуча ж у відповідь неодноразово запитувала: “Що ви хочете приховати?” – і проводила перевірку поверхонь, холодильників, стікерів тощо.

Суттєвих порушень під час ревізії Юлія Панкова не виявила: продукти свіжі, поверхні здебільшого чисті, витяжка та кавомашина мають некритичні забруднення, стікери на продуктах присутні. “У вас усе добре”, – сказала ведуча.

Далі в програмі показали, що ревізію закладу довелося припинити, коли приїхали начальник безпеки компанії, адвокати та інші співробітники. Команда Нового каналу надала документи про редакційне завдання та негативні результати тестів на COVID-19, які всі члени знімальної групи провели за день до ревізії.

Однак під час ревізії телеведучій не показали медичних карток працівників піцерії. Через те що не вдалось отримати доказів здоров’я співробітників, Юлія Панкова вирішила, що не може рекомендувати заклад глядачам “Ревізора”.

30 квітня, у день виходу програми в ефір, на сторінці Domino’s Pizza у фейсбуці опублікували заяву генерального директора (CEO) мережі піцерій Domino’s Pizza Ukraine Андрія Романенка. Він звинуватив співробітників “Ревізора” в порушенні низки карантинних норм під час знімання програми та ревізії в піцерії.

Романенко вважає, що перевірку закладу проведено “з великою кількістю санітарних та епідеміологічних порушень з боку журналістів”. Він перелічив такі порушення: співробітники програми нібито “силою вторглися в закриту для відвідувачів піцерію без проходження санітарного контролю з порушенням норм соціального дистанціювання у період пандемії”; члени знімальної групи їхали в одному авто, що перевищує припустиму норму у дві особи на один транспортний засіб, і використовували захисні рукавички з порушенням стандартів, забруднюючи поверхню рук.

“Юля Панкова контактує з люмінометром та мікрофоном, потім одразу торкається обладнання Domino’s Pizza, робочих поверхонь і продукції без миття рук та дезінфекції, що може спровокувати зараження. Ведуча кладе брудні рукавички, якими знімала бахіли, у кишеню з чистими рукавичками, які потім використовує в зоні приготування страв. Члени знімальної групи торкаються свого волосся, особистих речей, сумок та обладнання, після чого без миття рук контактують з обладнанням Domino’s Pizza, робочими поверхнями та продукцією”, – йдеться в заяві Романенка.

Керівник мережі повідомив, що після ревізії Domino’s Pizza змушена була зачинити піцерію на вулиці Терещенківській, 4А, викинути всю продукцію та провести повну дезінфекцію приміщення.

За словами Романенка, Domino’s Pizza подала до правоохоронних органів дві заяви про злочин, скоєний, на думку компанії, співробітниками “Ревізора”. Також  Domino’s Pizza вимагає від Нового каналу відшкодувати завдані компанії збитки.

Пресслужба Нового каналу повідомила виданню, що від дати зйомок до дати ефіру (протягом більш ніж двох тижнів) до Нового каналу не надходило жодних претензій щодо відшкодування збитків.

Пресслужба каналу зазначила, що “Ревізор. Карантин” проводить журналістські розслідування заради захисту здоров'я людей, щоб виконувати всі законодавчі та санітарні норми: “І нам шкода, що керівництво Domino's приєдналося до тих, хто нападає на журналістів, які виконують свій професійний обов'язок”.

Liked the article?
Help us be even more cool!