ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Партія Вакарчука відмовила в акредитації телеканалам Медведчука та Мураєва

21.07.2019, 14:32
Фото - zt-rada.gov.ua

Керівництво політичної партії “Голосу” не дало дозволу на роботу в своєму прес-центрі представникам телевізійних каналів, близьких до Віктора Медведчука, а також журналістам телеканалу “Наш”, повідомляє Еспресо.TV.

За інформацією каналу, йдеться про телеканали “112 Україна”, ZIK та NewsOne.

Окрім того, під час сьогоднішнього брифінгу на одній з виборчих дільниць міста Києва Святослав Вакарчук підтвердив дану інформацію та пояснив це рішення очолюваної ним політсили.

“Ми не співпрацюємо з телеканалами, які належать людям, які працюють проти України”, - наголосив він.

Як повідомляв ІМІ, 7 листопада 2018 року в ефір вийшов новий інформаційний телеканал “Наш”, власником якого став батько народного депутата Євгена Мураєва, очільника партії “Наші”, Володимир Мураєв.

Канал “Наш” розпочав мовлення в мережі мовлення (на супутнику і в кабельних мережах) нішевого жіночого телеканалу “Максі-ТВ” (Maxxi TV).

5 жовтня 2018 року власником корпоративних прав телеканалу NewsOne ставнародний депутат від Опозиційного блоку Тарас Козак.

14 грудня 2018 року телеканал “112 Україна” повідомив, що новим власником каналу став народний депутат від політичної партії “Опозиційний блок” Тарас Козак.

14 червня 2019 року стало відомо, що телеканал ZIK купив соратник Віктора Медведчука Тарас Козак, який також є власником телеканалів NewsOne і “112 Україна”. На базі своїх медіаактивів він збирається створити новий медіахолдинг “Новини”.

Відразу після звістки про продаж ZIK із каналу звільнилася низка топменеджерів і журналістів.

9 липня 2019 року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення ухвалила рішення звернутися до Верховної Ради з пропозиціями змін до закону “Про телебачення і радіомовлення”, щоб мати можливість у певних випадках призупиняти та анульовувати ліцензії “для запобігання антиукраїнській діяльності”.

11 липня 2019 року заступниця голови Нацради Уляна Фещук заявила, що регулятор не має доказів зв’язку телеканалів “112 Україна”, NewsOne та ZIK із головою політради партії “Опозиційна платформа – За життя” Віктором Медведчуком.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!