ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

ОПЗЖ витратила 60 млн грн з держбюджету на рекламу на телебаченні – КВУ

06.07.2020, 10:13
Фото – Детектор медіа
Фото – Детектор медіа

Політична партія “Опозиційна платформа – За життя” витратила 60 млн грн, отриманих із Державного бюджету України, на оплату рекламних матеріалів на телебаченні.

Про це повідомляє Комітет виборців України з посиланням на звіт політичної партії про майно, доходи, витрати й зобов'язання фінансового характеру за І квартал 2020 року (січень-березень), опублікований на сайті НАЗК.

Усього впродовж І кварталу ОПЗЖ витратила на діяльність 63 млн грн, із них 60 млн грн спрямовано на розміщення реклами на телебаченні.

Кошти партія отримала з держбюджету в межах відшкодування витрат на передвиборну агітацію під час останніх парламентських виборів та як фінансування статутної діяльності партії.

Більшу частину коштів отримав телеканал “112-Україна”. Сукупно партія перерахувала ТОВ “Інформаційне агентство “112-Україна” 23 млн бюджетних коштів (6 лютого і 4 березня). Кошти перераховано за “послуги із забезпечення розміщення рекламного відеоматеріалу”.

Ще 16 млн грн перераховано ТОВ “Телерадіокомпанія “Нові комунікації” (ZIK) як оплату послуг з розміщення в ефірі рекламних відеоматеріалів.

Крім того, 19 млн грн отримало ТОВ “Новини 24” (NewsOne) як плату за розміщення рекламних відеоматеріалів.

“Українські платники податків фактично оплатили рекламу партії на низці телеканалів. На практиці це означає витрачання бюджетних коштів на вітер. Адже замість того, щоб витрачати кошти на розвиток партії, ОПЗЖ витрачає бюджетні кошти на самопіар”, – заявив голова КВУ Олексій Кошель. 

На його думку, “такі дії не порушують чинне законодавство, однак суперечать самій ідеї державного фінансування партій. Тому вкрай важливо внести зміни до Закону “Про політичні партії в Україні” і заборонити партіям витрачати державні кошти на оплату реклами”.

Як повідомляв ІМІ, основним замовником джинси в онлайн-медіа вже другий квартал поспіль у 2020 році залишається партія "Опозиційна платформа – За життя". На неї припадає в середньому 31% матеріалів з ознаками замовлення, тоді як на всі інші політичні сили разом –12% матеріалів.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!