ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

NewsOne вважає виклики співробітників каналу на допит тиском влади

10.07.2019, 16:43

Телеканал NewsOne заявляє, що піддається тиску з боку представників влади, співробітникам телеканалу прийшли повістки з викликом на допит в рамках відкритого Генеральною прокуратурою і Службою безпеки України кримінального провадження. Про це йдеться в заяві співробітників каналу, оприлюдненій на сайті 10 липня, повідомляє Інтерфакс-Україна.

“ГПУ і СБУ відкрили кримінальне провадження, за яким вже прийшли повістки з викликом на допит. Не вщухають публічні звинувачення з боку керівників органів державної влади, а також цілого ряду політичних сил. Все це є прямим тиском на журналістів і весь творчий колектив телеканалу NewsOne” , - йдеться в заяві.

На телеканалі стверджують, що раніше влада перевірками і погрозами заборони діяльності регулярно давила на непідконтрольні ЗМІ.

“Цими ж методами співробітників телеканалу NewsOne пробують залякати і зараз. Особливо жорстокою цькування незалежних ЗМІ напередодні виборів ... Команда NewsOne вимагає від влади негайно припинити цькування і тиск на телеканал напередодні виборів, а також дотримуватися законів України”, - йдеться в заяві.

Як повідомляв ІМІ, 7 липня російський ведучий Дмитро Кисельов анонсував у програмі “Вести недели” проведення 12 липня спільного телемосту “Надо поговорить” з українським телеканалом NewsOne, що належить соратнику Віктора Медведчука Тарасові Козаку.

Телеканал NewsOne заявив, що він запускає спільний проєкт із російським телеканалом “Росія 24” “Надо поговорить” тому, що вважає за необхідне провести розмову “з народами двох країн, а не з політиками”.

СБУ ініціює невідкладне скликання позачергового засідання Ради національної безпеки та оборони (РНБО), на якому пропонується ухвалити рішення про застосування персональних санкцій до юридичних осіб, які здійснюють мовлення під логотипами “112 Україна” і NewsOne, та ввести їх у дію відповідним указом Президента України.

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення 9 липня проведе позачергове засідання у зв’язку з анонсованим телемостом між NewsОne та “Росія 24”. 

8 липня Президент України Володимир Зеленський розкритикував проведення українським телеканалом NewsOne та російським державним каналом “Росія 24” телемосту “Надо поговорить”, назвавши його піар-ходом перед виборами.

8 липня Телеканал NewsOne повідомив, що скасував телемарафон “Надо поговорить” з каналом “Росія 24” через погрози журналістам.

Генеральна прокуратура України у зв’язку з намірами телеканалу NewsOne провести спільний телеміст “Надо поговорить” російським каналом “Росія 24” зареєструвала 8 липня провадження про замах на скоєння державної зради шляхом надання інформаційної підтримки підривній діяльності проти України.

8 липня Генеральний прокурор України Юрій Луценко заявив, що один з бенефіціарів телеканалу NewsOne є співвласником російського “Промсвязьбанка”, через який Кремль фінансує війну проти України. 

8 липня у Києві під будівлею телеканалу NewsOne на вулиці Польовій активісти провели акцію протесту, щоб висловити свою позицію щодо неприпустимості телемосту з російським телеканалом “Росія 24”,

Редакційна рада NewsOne розцінила як тиск проведену 8 липня акцію протесту праворадикальних організацій біля будівлі телеканалу проти так званого телемосту.

9 липня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначилапозапланову виїзну перевірку телеканалу NewsOne (ТОВ “Новини 24 години”) з огляду на заяви каналу про плани провести телеміст із забороненим до трансляції на території України російським телеканалом “Росія”.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!