ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Нацрада призначила позапланову перевірку NewsOne щодо зміни власника

11.10.2018, 12:27

11 жовтня Національна рада з питань телебачення та радіомовлення призначила позапланову перевірку ТОВ “Новини 24 години” щоб перевірити інформацію про структуру власності цього телеканалу. Про це повідомляється на сайті Нацради.

Як зауважив голова Національної ради, з відкритих джерел стало відомо, що управління телеканалом було передано Андрію Портнову. У ЗМІ також було оприлюднено інтерв’ю самого Портнова, який підтвердив цей факт.

Відповідно до Закону України “Про телебачення і радіомовлення”, телерадіоорганізація впродовж 30 днів після виникнення підстав для внесення змін до ліцензії має подати відповідну заяву до Нацради. Цей час минув, а жодних документів до Національної ради так і не надійшло.

“Ми хочемо з’ясувати обставини, що відбулося, і діємо відповідно до чинного законодавства”, – підсумував член Національної ради Сергій Костинський.

Як повідомляв ІМІ, 27 серпня батько народного депутата Євгена Мураєва Володимир Мураєв передав колишньому першому заступнику глави Адміністрації президента Андрію Портнову 100% акцій телеканалу NewsOne терміном на три роки.

Згодом на своїй Фейсбук-сторінці Андрій Портнов написав, що протягом наступних трьох років власник каналу не має права втручатися в його діяльність.

4 жовтня Верховна Рада ухвалила постанову, в якій пропонує Раді національної безпеки та оборони ввести санкції щодо компаній, які входять до структури власності телеканалів “112 Україна” і NewsOne.

Група народних депутатів зареєструвала цю постанову щодо двох телеканалів у відповідь на петицію щодо “припинення антиукраїнської діяльності телеканалів “112 Україна” та NewsOne.

5 жовтня власником корпоративних прав телеканалу NewsOne став народний депутат від “Опозиційного блоку” Тарас Козак.

Колишній заступник голови Адміністрації президента Віктора Януковича Андрій Портнов, який з 27 серпня управляв каналом, заявив, що ініціював розірвання угоди про управління NewsOne.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!