ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

Нацрада не переоформила супутникову ліцензію каналу "Наш"

29.04.2021, 15:28
Фото - YouTube Наш
Фото - YouTube Наш

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення не переоформила супутникову ліцензію телеканалу “НАШ” (ТОВ “Наш 365”). Під час засідання 28 квітня Нацрада утримались під час голосування за це питання, оскільки воно потребує додаткового вивчення. 

Про це повідомляється 29 квітня на сайті регулятора.

Згідно з повідомленням, компанія “Наш 365” подала заяву про переоформлення, оскільки до супутникового ретранслятора “AMOS-3” додається “ASTRA-4A”. 

“Але з огляду на порушення телеканалом законодавства України і ухвалені щодо них санкції, члени регулятора обговорили наявність ознак маніпуляції щодо виконання компанією вимог, які були поставлені регулятором перед переоформленням ліцензії”, - повідомляє Нацрада. 

Голова Нацради Ольга Герасим’юк зазначила, що регулятор стежив за виконанням зобов’язань компанії, і має “певні сумніви щодо того, що вона підійшла до цього добропорядно”.

Зокрема, під час моніторингу телеканалів на супутнику “ASTRA-4” 6 квітня було розміщено повідомлення, що телеканал “Наш” не мовить. Але 14 квітня там з’явилося мовлення під логотипом “Максі ТВ”. Паралельні моніторинги двох програм з логотипами “Наш” і “Максі ТВ” засвідчили, що в ефірі транслюється один і той самий продукт, майже в один час, із затримкою 5-6 секунд. 

“Ми будемо робити більш ретельний моніторинг обох мовників, але вже зараз можемо сказати, що це така спроба ввести нас в оману, бо до ухвалення рішення про це переоформлення щодо двох супутників одночасно, ліцензіат робить аналогічну версію і транслює її з технічними параметрами ТОВ “Наша Прага”, – сказав член Нацради Максим Онопрієнко.

Директорка телеканалу “Наш” Олена Рудік пояснила це тим, що телеканал нібито має постійно діючий контракт із телеканалом “Максі ТВ” на використання програм у своєму ефірі. За її словами, коли “Максі ТВ” вирішили транслюватись на супутнику, що відповідає їх ліцензії, “Наш” надав можливість транслювати свої програми. 

Підсумовуючи обговорення, Ольга Герасим’юк наголосила, що це питання вимагає додаткового дослідження.

Під час голосування за переоформлення ліцензії семеро з восьми членів Національної ради утримались. Відповідно рішення про переоформлення ліцензії на супутникове мовлення телеканалу “Наш” не було ухвалено.

Як повідомляв ІМІ, 28 квітня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила два попередження та оштрафувала на суму понад 200 тис. гривень телеканал “Наш” (ТОВ “Наш 365”). 

Санкції застосовано за запрошення в ефір каналу представника так званої “ЛНР” Родіона Мірошника, який  висловив протиправні твердження стосовно територіальної цілісності і недоторканості державного кордону України, її конституційного ладу, розпалював ворожнечу; за трансляцію в ефірі відеоролику “Наша (не)залежність? Наш покаже”, у якому були заклики до розв’язання агресивної війни або її пропаганди та/або розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі та ненависті; за трансляцію інтерактивного голосування з пропозицією українським глядачам відповісти на запитання, чи “Володимир Путін заслуговує на Нобелівську премію миру”.

Liked the article?
Help us be even more cool!