ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Національні канали є лідерами з замовчування інформації про наступ на свободу слова

24.04.2012, 01:41
Національні телеканали є лідерами з замовчування інформації, пов’язаної з наступом на свободу слова. Про це йдеться у моніторингу телевізійних новин за березень 2012 року, що здійснюється громадською організацією «Телекритика».

Теленовини проаналізовано за 12–17 березня.

Зокрема, Перший національний канал, “1+1”, Інтер, ICTV, ТРК “Україна” у березні мали по чотири замовчування інформації щодо наступу на свободу слова.

5-й канал, СТБ та Новий канал - по три замовчування.

Загалом у березні, в порівнянні з лютим, кількість замовчування інформації про наступ на свободу слова зменшилась.

Так, жоден із телеканалів у основних випусках новин не повідомляв про такі теми:

Костусєв божиться, що не виганяв журналістів з літака (2 березня)

За напад на представника «Репортерів без кордонів» порушили справу (5 березня)

Кореспондента УНІАН пенітенціарна служба не акредитувала на відвідання Качанівської колонії (15 березня)

Хмельницьку спілку журналістів очолив дядько губернатора області (17 березня)

Суд відклав повторне слухання справи про побиття коломийського журналіста (20 березня)

Журналісти вимагають від політиків відмовитись від «джинси» – заява руху «Стоп цензурі!» (21 березня)

Комітет захисту журналістів вимагає знайти замовників замаху на редактора «Коломийського вісника»
(23 березня)

У Києві жорстоко побили ведучого телепрограми «Дорожній патруль»
(24 березня)

В Україні заборонили фільм про донецькі «копанки», який побачили в 30 країнах світу (26 березня)

Журналісти газети «Наше місто Миколаїв» стверджують, що після справи Оксани Макар прокуратура почала мститися журналістам за розголос перевірками (26 березня).

Моніторинг дотримання професійних стандартів у роботі інформаційних служб українських телеканалів здійснюється громадською організацією «Телекритика» за підтримки USAID, наданої через «Інтерньюз Нетворк». Метою моніторингу є підвищення рівня медіаграмотності українського суспільства, стимулювання медіа до відповідальності, дотримання журналістських стандартів та підвищення якості медійного продукту.

Об’єктом моніторингу є сюжети суспільно-політичної тематики у вечірніх (головних) випусках новин на «Інтері», ICTV, «1+1», СТБ, Новому каналі, Першому національному, 5-му каналі й ТРК «Україна». Період проведення моніторингу: 12–17 березня.
Liked the article?
Help us be even more cool!