ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

Найбільше джинси про довкілля публікують “Політека”, "Цензор" та "Обозреватель" – дослідження ІМІ

16.07.2021, 11:23
Фото – steemkr.com
Фото – steemkr.com

В українських ЗМІ 4% матеріалів на екологічну тематику мали ознаки джинси, найбільше таких матеріалів розміщено на сайтах "Політека", "Цензор", "Обозреватель". Такими є результати аналізу 19 онлайн-медіа, проведеного ГО "Інститут масової інформації" в червні-липні 2021 року*.

Більшу частину матеріалів, які мали ознаки замовлення, розміщено на сайті "Політека". 

Окрім цього, на сайті "Укрінформ" траплялися матеріали, які мали неналежне маркування. Матеріали мали маркування "Якісне життя" та були підготовлені за сприяння  агрохолдингу Юрія Косюка МХП. Варто зазначити, що на сайті Укрінформу є окремий розділ, який маркується "Якісне життя". Однак під час переходу сторінка не має жодної позначки, що це фінансується за підтримки МХП. Це можна прочитати лише під час переходу на окрему новину. 

Щодо неналежного маркування, то редакція сповіщає, що "матеріали з позначкою "Реклама" та "PR", а також матеріали в блоці "Релізи" публікуються на правах реклами, відповідальність за їхній зміст несе рекламодавець".

Однак про "Спецпроєкт “Якісне життя" жодного слова.

Лише один матеріал, який потрапив до моніторингового періоду, мав правильне маркування "На правах реклами". Він був розміщений на сайті "Ліга".

Liked the article?
Help us be even more cool!