ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

"Київстар" працює над усуненням проблем – речниця компанії

Фахівці мобільного оператора "Київстар" працюють над усуненням проблем, через які зник зв'язок та інтернет, повідомила речниця компанії Ірина Леліченко "Українській правді".

"Зранку 12 грудня в мережі "Київстару" стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв’язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Спеціалісти компанії вже працюють над усуненням проблеми. Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння".

На час усунення технічних складнощів Леліченко порадила абонентам скористатися послугою "Національний роумінг".

У "Дії" повідомили, що для того, щоб залишитися на зв’язку, поки Kyivstar працює над усуненням проблеми, варто:

  • Відкрити застосунок "Дія", поки користувач під’єднаний до домашнього Wi-Fі, щоб його документи були завантажені.
  • Скористатися національним роумінгом − це дозволяє перемикатися між операторами "Київстар", Vodafone та lifecell без зміни сім-карток і тарифів.

Як це зробити:

  • Вимкніть автовибір мережі (на Android: Налаштування − Мобільна мережа (чи Підключення) − Оператор; на iOS: Параметри − Стільникові дані − Вибір мережі).
  • Знайдіть та виберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-Kyivstar чи Lifecell.
  • Якщо під'єднатися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу.
  • Перевірте, чи можна зателефонувати / надіслати SMS.

Як повідомляв ІМІ, у роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар" зранку 12 грудня стався масштабний збій. Також немає доступу до інтернету, неможливо ввійти в мобільний застосунок "Київстар". Сайт компанії не працює.

Liked the article?
Help us be even more cool!