ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Коротка новина в The Gaze коштує 4000 гривень – NGL.mediа

Кошторисна вартість створення однієї короткої новини в The Gaze становить 4000 грн, а статті – 8500 грн.

Про це йдеться в статті NGL.mediа про новостворене англомовне медіа The Gaze.

Автори проаналізували тендерну документацію всіх підрядників, які створюють текстовий контент для The Gaze.

Для українського ринку це висока вартість.

"Якщо це простенький копірайтерський текст, то в середньому платять від 250 грн за одну тисячу знаків. Новина на дві тисячі знаків мала би потягнути від сили гривень 600, може 700, якщо вона справді цікава. Якщо ж людина покопалася у документах, знайшла щось дуже важливе, тоді може бути і 2000 грн", – пояснила NGL.media журналістка-фрилансерка Тетяна Гонченко. 

"Якщо брати тексти, вважаю, що [8500 грн] дещо завищена ціна, але не захмарна, тут усе ж таки англомовний сайт. А от за копірайт-новину 4000 грн – це нереально. Стільки може коштувати гарний оригінальний аналітичний текст", – вважає Наталія Лигачова, шеф-редакторка "Детектора медіа".

За 4000 грн за новину і 8500 грн за статтю підрядники, згідно з укладеними договорами, мали б створювати тексти для "просування українських наративів… позиціонування українців та України як частини Європи". Втім, за даними NGL.mediа, принаймні кожна друга публікація The Gaze навіть опосередковано не стосується України

"Наприклад, про те, що у Великій Британії на аукціон виставили найстаріше віскі у світі, Німеччина може легалізувати вживання канабісу, в Ірландії конфісковано найбільшу партію кокаїну, а Арнольд Шварценеггер страждає на дислексію", – відзначають автори матеріалу.

Статті The Gaze за тематикою теж не сильно відрізняються від новин, зазначають у NGL.mediа. Якщо в рубриках Politics та Economics усе ж переважають матеріали, де принаймні згадується Україна, то в розділі Technology, Life та Culture таких текстів не так багато. Натомість читачам пропонують добірки фільмів та серіалів, переглянути обладнання для пікніків чи почитати про режисера Романа Поланскі.

Як повідомляв ІМІ, МКІП витратило понад 60 млн грн на новий ЗМІ, який не має аудиторії. З більш ніж 60 мільйонів гривень 11,6 млн грн пішло на розроблення і технічний супровід платформи, а решта – на контент.

Liked the article?
Help us be even more cool!