У вересні в трьох юридичних осіб радіостанції “Чемпіон”: ТОВ “ФМ Медіа Груп”, ТОВ “ФМ Медіа центр” та ТОВ “ФМ Медіа захід”, – змінився бенефіціарний власник. Замість Надії Городецької власницею компаній стала Анна Мурзіна, яка має стосунок до ігорного бізнесу. Про це повідомляє “Детектор медіа” з посиланням на дані Youcontrol.
Як зазначає видання, ТОВ “ФМ Медіа Груп” перемогла на конкурсі Національної ради з питань телебачення та радіомовлення 13 червня 2024 року з концепцією спортивного радіо “Чемпіон” і отримала частоту 92,8 МГц у Києві, а згодом ще й отримала частоту в Хмельницькому.
ТОВ “ФМ Медіа центр”, яке належить ТОВ “ФМ Медіа Груп”, купило компанію ТРК “Авторадіо-Дніпро”, яка мовила під позивними “Просто радіо”. І так “Чемпіон” отримав частоту в Дніпрі. А ТОВ “ФМ Медіа захід” – це ще одна компанія, яка брала участь у конкурсі Нацради і претендувала на частоту в Тернополі під брендом “Радіо “Чемпіон””.
Раніше ці три компанії належали Надії Городецькій, яка також є власницею ТОВ “Ейсгеймс”, що 23 квітня 2024 року отримала ліцензію на провадження діяльності з надання послуг у сфері азартних ігор.
Нова власниця радіо “Чемпіон” Анна Мурзіна також має стосунок до ігорного бізнесу, оскільки, згідно з даними Youcontrol, у 2021 році вона була співвласницею компанії ТОВ “Лімон”. Це юридична особа, яка отримала ліцензію для бренду онлайн-казино ChampionCasino у 2021 році, пише медіа.
Як повідомляв ІМІ, у жовтні 2025 року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення відмовила в реєстрації як онлайн-медіа київському ТОВ “Лимон”, оскільки його публічні сторінки в соцмережах фактично є рекламними майданчиками бренду азартних ігор. Нацрада з’ясувала, що сторінки компанії у Facebook (Championcasino UA), Instagram (“ChampionCasino UA Чемпіон”) та Telegram-канал (“Champion Casino | Чемпіон Казино”) є офіційними сторінками комерційного бренду. Вони не відповідають визначенню медіа відповідно до Закону України “Про медіа” та використовуються для реклами й залучення клієнтів.
За даними Нацради, ці сторінки використовуються для просування азартних послуг, залучення гравців і реклами бренду, а не для систематичного поширення масової інформації для суспільства. У контенті відсутні ознаки журналістської діяльності, редакційної політики.