Національна рада з питань телебачення і радіомовлення відмовила в реєстрації як онлайн-медіа київському ТОВ “Лимон”, оскільки його публічні сторінки в соцмережах фактично є рекламними майданчиками бренду азартних ігор.

Таке рішення Нацрада ухвалила 23 жовтня на своєму засіданні, повідомляється на сайті медіарегулятора.

Нацрада з’ясувала, що сторінки компанії у Facebook (Championcasino UA), Instagram (“ChampionCasino UA Чемпіон”) та Telegram-канал (“Champion Casino | Чемпіон Казино”) є офіційними сторінками комерційного бренду. Вони не відповідають визначенню медіа відповідно до Закону України “Про медіа” та використовуються для реклами й залучення клієнтів.

За даними Нацради, ці сторінки використовуються для просування азартних послуг, залучення гравців і реклами бренду, а не для систематичного поширення масової інформації для суспільства. У контенті відсутні ознаки журналістської діяльності, редакційної політики.

Як повідомляв ІМІ, у вересні 2025 року PlayCity оштрафувало на 4,8 млн грн блогерку-мільйонницю Сімбочку за незаконну рекламу онлайн-казино.