ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Google у боротьбі з фейками заблокував 200 ресурсів

27.01.2017, 10:27

У четвертому кварталі минулого року компанія Google відсторонила від одного зі своїх рекламних сервісів 200 ресурсів, що частково було зумовлене поширенням фейкових новин цими медіа. Про це йдеться у звіті компанії, опублікованому 25 січня у власному блозі, повідомляє Media Sapiens.    

Google відсторонила власників сайтів від своєї мережі AdSense — сервісу контекстної реклами. Ця програма автоматично розміщує на веб-сайтах, що долучені до мережі,  текстові та графічні оголошення, залежно від аудиторії. Заборона була частиною реалізації оновленої існуючої політики щодо сайтів, які вводять в оману користувачів своїм змістом.

Google регулярно відсіває рекламодавців за помилкові або фейкові заяви, проте нові рішення стали доповненням до вже існуючих у зв’язку з різким зростанням кількості фейкових новин та пропагандистських ресурсів.

Після президентських виборів у США на Google звалився шквал критики за розміщення у видачі фейкової новини з сайту з фейковими новинами про те, що Дональд Трамп переміг у народному голосуванні. При цьому у нього було на 2,8 мільйона менше голосів, ніж у Гілларі Клінтон.

Разом з тим, не всі ці ресурси були заборонені виключно через фейковий контент. Відповідно до даних звіту, Google видалив 1,7 млрд рекламних оголошень та публікацій, що порушують вимоги компанії. У листопаді та грудні Google перевірила роботу близько 550 ресурсів, що розміщують рекламу та інформацію в мережі через AdSense, і вирішила відсторонити понад 200 з них.

При цьому в 2015 році в рамках боротьби з “поганою рекламою” Google видалила 780 мільйонів рекламних публікацій.

Також минулого року Google видалив 900 мільйонів посилань, які порушують авторські права.

Як повідомляв ІМІ, восени 2016 року в компанії Google заявили, що хочуть обмежити рекламу на веб-сторінках, які спотворюють або приховують інформацію про видавця, опублікований контент або основну мету веб-ресурсу.

Liked the article?
Help us be even more cool!