Голова НСЖУ нарікає, що бізнесмени купують ЗМІ для іміджу та лобіювання інтересів
Однiєю з головних проблем розвитку медiа в Українi є те, що для багатьох власникiв медiйні проекти не є основним напрямком дiяльностi. Про це голова Національної спілки журналістів України Олег Наливайко заявив у своєму виступi на Свiтовому медiа-самiтi у Москві, повідомила прес-служба НСЖУ.
"Мати у власностi газету чи телеканал престижно i модно. Вони, на жаль, потрiбнi не для бiзнесу або виконання соцiальної громадської функцiї, а для полiтичного впливу i лобiювання iнтересiв. Саме тому так легко вiдкриваються i закриваються медiйнi проекти, хоча у всьому свiтi медіа - це бiзнес, а не перепустка до клубу олiгархiв", - наголосив Наливайко.
Також серед iнших проблем медійної сфери він назвав недорозвинутий рекламний ринок в Українi, падiння обсягів газетно-журнальних накладiв через низьку купiвельну спроможнiсть населення, високий рiвень собiвартостi виробництва i неготовнiсть маркетингових служб телеканалiв до переходу на цифрове мовлення.
Наливайко запросив учасникiв самiту взяти участь у Всесвітньому конгресi видавцiв i редакторiв, що відбудеться у Києвi у вереснi цього року.
"Газетний конгрес у Києві, безумовно, буде подiєю року в медіа-галузi, законодавцем мод нашого бiзнесу у цьому та наступному роках. Ми бездоганно провели разом з польськими партнерами європейський футбольний форум, на такому ж рiвнi проведемо i медіа-форум", - заявив він.
2-й Всесвiтнiй медiасамiт пройшов 5-8 липня у Москвi. У заході взяли участь 300 керiвникiв провiдних ЗМI та вiдомих журналiстiв зі 103 країн свiту.
Help us be even more cool!