ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Facebook заборонив рекламу, спрямовану на делегітимізацію виборів у США

01.10.2020, 18:03
Фото – tobias-dziuba.de
Фото – tobias-dziuba.de

Компанія Facebook оголосила про посилення контролю над політичною рекламою: запроваджує заборону на рекламу, спрямовану на делегітимізацію результатів виборів у США, повідомляє "Голос Америки". 

Як пояснив директор з управління товарами компанії Роб Лезерн, нові правила стосуватимуться реклами, що містить неправдиві твердження про певні методи голосування, такі, наприклад, як голосування поштою.

“Ці зміни стосуватимуться реклами у Facebook та Instagram і набувають чинності негайно”, – написав Лезерн.

Як повідомляв ІМІ, Facebook повідомив, що “обмежить обіг контенту”, якщо вибори в США призведуть до заворушень.

Соціальна мережа Facebook повідомила, що за тиждень до виборів президента США в соцмережі не можна буде розміщувати рекламні оголошення політичного характеру.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!