Facebook заборонив рекламу, спрямовану на делегітимізацію виборів у США
Компанія Facebook оголосила про посилення контролю над політичною рекламою: запроваджує заборону на рекламу, спрямовану на делегітимізацію результатів виборів у США, повідомляє "Голос Америки".
Як пояснив директор з управління товарами компанії Роб Лезерн, нові правила стосуватимуться реклами, що містить неправдиві твердження про певні методи голосування, такі, наприклад, як голосування поштою.
“Ці зміни стосуватимуться реклами у Facebook та Instagram і набувають чинності негайно”, – написав Лезерн.
Як повідомляв ІМІ, Facebook повідомив, що “обмежить обіг контенту”, якщо вибори в США призведуть до заворушень.
Соціальна мережа Facebook повідомила, що за тиждень до виборів президента США в соцмережі не можна буде розміщувати рекламні оголошення політичного характеру.
Help us be even more cool!