Дослідження ІМІ: використання медіа SEO-порад погіршує дотримання журстандартів
Українські онлайн-медіа некоректно маркують посилання на першоджерела, що сприяє частішим порушенням журналістських стандартів достовірності та зниженню якості контенту.
Такими є результати дослідження Інституту масової інформації (ІМІ) “SEO в битві з журналістськими стандартами”.
Дослідники ІМІ визначили кілька ключових антитрендів, які схожі на результат невдалої SEO-оптимізації:
- відсутність посилання на першоджерело в матеріалах медіа, але з беком та посиланням на власні попередні матеріали;
- посилання в матеріалах на власні соцмережі як на джерело, втім новини не є оригінальними чи ексклюзивними й мають інше першоджерело;
- посилання на власні матеріали, які не стосуються новини, але посилюють анкорні внутрішні посилання;
- використання кількох джерел інформації в матеріалі без жодного лінкування (хоча ці самі джерела цитують інші редакції з посиланнями);
- відсутність прямого посилання на першоджерело в матеріалах.
Як ідеться в дослідженні, журналістський стандарт “достовірність” є одним із ключових у журналістиці. Якщо редакція не ставить посилань на першоджерела, аудиторія і партнери такого медіа можуть втратити до нього довіру.
На думку експертів ІМІ, існує лише кілька випадків, коли можна не ставити посилання на джерело: російські джерела інформації, робота власних кореспондентів, власні журналістські матеріали, анонімні джерела.
Дізнатися більше з теми:
Help us be even more cool!