ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Дослідження ІМІ: використання медіа SEO-порад погіршує дотримання журстандартів

07.10.2024, 12:33
Яна Машкова
Ілюстрація ІМІ

Українські онлайн-медіа некоректно маркують посилання на першоджерела, що сприяє частішим порушенням журналістських стандартів достовірності та зниженню якості контенту. 

Такими є результати дослідження Інституту масової інформації (ІМІ) “SEO в битві з журналістськими стандартами”.

Дослідники ІМІ визначили кілька ключових антитрендів, які схожі на результат невдалої SEO-оптимізації:

  • відсутність посилання на першоджерело в матеріалах медіа, але з беком та посиланням на власні попередні матеріали;
  • посилання в матеріалах на власні соцмережі як на джерело, втім новини не є оригінальними чи ексклюзивними й мають інше першоджерело;
  • посилання на власні матеріали, які не стосуються новини, але посилюють анкорні внутрішні посилання;
  • використання кількох джерел інформації в матеріалі без жодного лінкування (хоча ці самі джерела цитують інші редакції з посиланнями);
  • відсутність прямого посилання на першоджерело в матеріалах.

Як ідеться в дослідженні, журналістський стандарт “достовірність” є одним із ключових у журналістиці. Якщо редакція не ставить посилань на першоджерела, аудиторія і партнери такого медіа можуть втратити до нього довіру. 

На думку експертів ІМІ, існує лише кілька випадків, коли можна не ставити посилання на джерело: російські джерела інформації, робота власних кореспондентів, власні журналістські матеріали, анонімні джерела.

Дізнатися більше з теми:

Liked the article?
Help us be even more cool!