ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Дніпропетровських громадських активістів навчали, як ефективно вести інформаційну діяльність організації

12.01.2016, 15:10

21 грудня 2015 р. у Дніпропетровську пройшов тренінг для громадських активістів про те, як ефективно вести інформаційну діяльність організації, про спільні помилки, які роблять журналісти та активісти у ставленні один до одного, про доступ до публічної інформації та як це допоможе взаємодіяти з місцевою владою.

Розпочали тренінг із дискусії про співрацю із ЗМІ між учасниками тренінгу та Зоєю Красовською, журналісткою Depo.ua, регіональною представницею ІМІ у Дніпропетровську. Зоя, маючи досвід, поділилася найбільш корисними порадами, що варто і не варто робити при спілкуванні із журналістами.

Діалог розпочався з найбільш болючого для представників ГО питання: чому часто в матеріалах, що входять після організованих ними заходів, не зазначають назву організації? Відповідь тренерів проекту, що, на жаль, так трапляється часто, проте це не сприяє розвитку громадянського суспільства, тож ситуація повинна змінитися, можна додати до цілей, які має досягти, проект “Будуємо мости заради реформ і довіри”, адже його метою є допомогти журналістам, громадським активістам та прес-службам місцевих органів влади і самоврядування ефективно взаємодіяти.

Керівник комунікаційного напрямку Ініціативи "Ціна держави" та Програми USAID "Лідерство в економічному врядуванні" Микола Малуха розповів про те з чого почати, як планувати, які є інструменти інформаційної діяльності для ГО та як ініціативам та активістам просувати себе в соцмережах. В першій частині обговорили нестандартні методі праці із стандартними інструментами -  прес-анонсами та прес-релізами, прес-конференціями та брифінгами, запрошеннями на акції.

А під час блоку про соцмережі, детально зупинилися на використанні facebook-сторінки починаючи від важливості короткої назви, яку можна встановити самостійно, завершуючи  особливість фото, що мають потрапляти на сторінку. Микола на прикладі проекту, де він працює, розповів про важливість грамотної праці із соцмережами, адже йому самому вдалося перетворити сторінку організації на повноцінний інформаційний ресурс.

Олені Опанасенко, тележурналістка розповіла учасникам тренінгу про те як створювати “картинку” для ЗМІ, що журналісти прагнуть почути від спікерів під час зйомки сюжету, брифінгу чи прес-конференції. А також про те, що робить матеріали рейтинговими. Як до цього можете долучитись громадський активіст.

Як користуватись законом про доступ до публічної інформації, яку інформацію можна отримувати на завершення розповів Роман Головенко, медіаюрист, Інститут масової інформації. 

Тренінг пройшов в рамках консультаційно-навчального проекту “Будуємо мости заради реформ і довіри”, метою якого є допомогти журналістам, громадським активістам та прес-службам місцевих органів влади і самоврядування ефективно взаємодіяти.

Проект реалізовує Інститут масової інформації за підтримки Уряду Великої Британії.

Liked the article?
Help us be even more cool!