ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Чернівецьке тролейбусне управління повідомило про зменшення кількості хейтерів

29.11.2023, 13:20
Альона Чорна

Комунальне підприємство “Чернівецьке тролейбусне управління” (ЧТУ) повідомило, що за весь період висвітлення публікацій у розділі “Наші хейтери, що допомагають нам стати кращими”, кількість хейтерів зменшилася.

Про це йдеться у відповіді підприємства на інформаційний запит представниці ІМІ в Чернівецькій області.

Натомість підприємство почало отримувати від громадськості конструктивні поради та пропозиції.

“Ми вдячні громадянам за розуміння та взаємодію. Цей розділ оновлюється відповідно до періодичності, затвердженої регламентом роботи із сайтом, тому  наступний перелік згідно з планом буде опубліковано в грудні”, – йдеться у відповіді. 

У запиті представниця ІМІ цікавилася причинами, чому ЧТУ не поповнює хейтер-лист новими фактами критики роботи управління та як саме хейтери, які розміщені в наявному списку, зробили роботу підприємства кращою. 

Скриншот ІМІ із сайту “Чернівецьке тролейбусне управління”

У відповіді також зазначено, що для конструктивної роботи комунальне підприємство створило новий розділ.

“ЧТУ дотримується принципу максимальної відкритості перед громадськістю. Тому ми розглядаємо й реагуємо на всі звернення, пропозиції та зауваження. Проте найбільш цінне значення мають усі конструктивні пропозиції від громадян, адже вони обґрунтовані та можуть бути реалізовані. Для цього ми створили на сайті спеціальний розділ “Пропозиції”, куди можна надсилати відповідні пропозиції щодо покращення нашої роботи”, – зазначається у відповіді. 

Раніше ІМІ звернув увагу, що комунальне підприємство “Чернівецьке тролейбусне управління” веде на своєму офіційному сайті розділ “Наші хейтери”. Облік хейтерів ведеться в Excel, кожен охочий може завантажити собі список. У списку названо імена, посилання на фейсбук-профіль хейтерів, скриншоти з головної сторінки профілю. Крім того, КП навіть вказує статус хейтера, навпроти деяких прізвищ вказано “топовий хейтер”.

Після розголосу назву розділу змінили на “Наші хейтери, що допомагають нам стати кращими”. 

Заступник міського голови Чернівців Ігор Крохмаль пояснив, що розділ “Наші хейтери”, який веде на своєму сайті комунальне підприємство “Чернівецьке тролейбусне управління”, створили для того, щоб відділяти конструктивну критику реальних пасажирів від ботів, завдання яких – писати неправдивий негатив про роботу ЧТУ.

Liked the article?
Help us be even more cool!