ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У міськраді Чернівців пояснили, навіщо тролейбусне управління веде список хейтерів

01.06.2023, 12:00
Фото - ТВА
Фото - ТВА

Розділ “Наші хейтери”, який веде на своєму сайті комунальне підприємство “Чернівецьке тролейбусне управління”, створили для того, щоби відділяти конструктивну критику реальних пасажирів від ботів, задача яких – писати неправдивий негатив про роботу ЧТУ.

Про це сказав заступник міського голови Чернівців Ігор Крохмаль у коментарі виданню Молодий буковинець.

“Ми перевчаємо колектив і особливо адмінперсонал ЧТУ, щоби вони моніторили і вивчали всі зауваження, ситуації, які виникають у пасажирів нашого транспорту. Раніше це була звичайна формальщина. Ну, скаржиться людина, щось їй не подобається. І особливо ніхто не звертав на це уваги. Але це, в першу чергу, є сфера послуг. І ми розуміємо, що це конкурентна сфера. Тепер же ми реально почали вивчати думку жителів і гостей міста з приводу того, як працює громадський комунальний транспорт, паралельно проводячи поглиблені реформи підприємства, які за цей період часу відбулися”, - розповів він.

Водночас, за його словами, сформувалася частина людей, які у минулому працювали на ЧТУ і не зовсім вдоволені цими реформами. 

“Тож ми розцінюємо значну частину публікацій як хейт. Тому що це сторінка зазвичай так званого бота, тобто це не є персональна сторінка людини. На сторінці – в основному публікація, що стосується діяльності підприємства. І, що головне, що абсолютна більшість інформації подається викривлено та відверто невірно. І це була для нас досить серйозна проблема. Тому, звичайно, що підприємство моніторить суспільну думку. Це - формат бізнесу”, - зазначив Крохмаль.

Він також розповів, що під час моніторингу думки спільноти вони виявили цілу групу користувачів мереж, “які цілеспрямовано подають неправдиво викривлену інформацію про діяльність підприємства”. 

“Наприклад, “водії помирають від перевтоми”. От скажіть, хіба це не хейт? А потім провідні ЗМІ та популярні пабліки це перепощують, коментують. Або: "масові звільнення на підприємстві". Це що таке? Не маючи реальної інформації, не розуміючи проблематику підприємства, людина робить якийсь висновок, формує суспільну думку таким чином. І як підприємство має взяти водія на роботу, якщо щодня на сторінках соцмереж, у тому числі у ЗМІ подається інформація про те, що "дощ іде в цехах", "люди помирають за кермом", "масові звільнення…" Єдине, що ще не було, - це про застосування тортур у ЧТУ”, - сказав чиновник.

На запитання, що далі міська рада робитимете зі списком хейтерів, Крохмаль відповів, що надалі моніторитимуть та вивчатимуть їхню думку. 

“Однозначно чітко розуміємо, що десь, можливо, відбувається і конструктивна критика. Саме тому створені відповідні чати, кожен напрямок переадресовується відповідному керівникові, вивчається, підтверджується або спростовується. Це і є робота, яку ніхто ніколи не робив. Але слід звертати увагу й на ті позитивні моменти, які є. А коли ми бачимо відвертий хейт, гадаю, про це треба також казати. І люди повинні розуміти, що якщо там, умовно кажучи, сторінка підписана "Солнєчний", який не публікує свої фото з відпочинку чи з присадибної ділянки з абрикосами, а день у день публікує виключно вигаданий про ЧТУ негатив, - то хіба це не хейт?”, - зазначив Ігор Крохмаль.

Тому, додав він, “ми набралися сміливості і цих хейтерів показали, і не боїмося про це говорити”. 

“Якщо у тих публікаціях є доля правди, то це нічого не означає, крім того, що ми аналізуємо ці дописи, вивчаємо їх, перевіряємо і можемо сміливо казати: "Це правда, над цим працюємо, визнаємо помилки, бо не помиляється той, хто нічого не робить", "А от це - ніщо інше, як просто хейт. Тож будемо називати речі своїми іменами”, - сказав він.

Як пише видання, серед внесених до списку є реальні люди, не лише “боти”. Наприклад, мама депутата Чернівецької райради, а зараз військовослужбовця Артема Жука Валентина Жук. У коментарі molbuk.ua Артем розповів, що його мама лише залишала коментарі про недотримання графіку руху. “За це її коментарі видалили і записали до хейтерів”, - розповів Артем.

Також до переліку хейтерів потрапили і інші реальні пасажири, які поскаржилися на недотримання графіку руху. Їхні коментарі також видалили.

Як повідомляв ІМІ, комунальне підприємство “Чернівецьке тролейбусне управління” (ЧТУ) веде на своєму офіційному сайті розділ "Наші хейтери". Облік хейтерів “Чернівецьке тролейбусне управління” веде в Excel, кожен охочий може завантажити собі цей хейтер-лист. У списку названі імена, посилання на фейсбук-профіль хейтерів, скріншоти з головної сторінки профілю. Крім того, КП навіть вказує статус хейтера, навпроти деяких прізвищ вказано “топовий хейтер”.

Liked the article?
Help us be even more cool!