ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Британія оштрафувала китайський телеканал, у якого раніше відкликали ліцензію

09.03.2021, 13:48
Фото – CGTN
Фото – CGTN

Британський регулятор Ofcom оштрафував китайський державний телеканал China Global Television Network на 225 тисяч фунтів стерлінгів за порушення правил щодо чесності, дотримання приватності та належної неупередженості.

Про це повідомляє “Європейська правда” з посиланням на Financial Times.

Ofcom заявив про штраф для компанії Star China Media Limited, яка володіла ліцензією CGTN, за “серйозні порушення”.

Регулятор підтримав дві скарги проти телеканалу щодо сюжетів, які вийшли у 2016–2019 роках. Скарги надійшли від колишнього співробітника британського консульства в Гонконгу та дочки видавця – громадянина Швеції, якого ув’язнили за звинуваченнями в шпигунстві. “Ми встановили, що ці особи зазнали несправедливого поводження і їхня приватність була необґрунтовано порушена”, – заявив регулятор, зазначивши, що в них не отримали згоди на інтерв’ю.  

Також зазначають, що в програмах оминули увагою факти, які ставили під сумнів нібито зізнання обвинувачуваних. 

Регулятор не відкидає і подальших санкцій. 

Перед цим телеканал визнали винним у порушеннях за розповсюдження вимушених зізнань британця Пітера Гамфрі, а також формат висвітлення протестів у Гонконгу, про які розповідали тільки з погляду офіційного Пекіна.

Як повідомляв ІМІ, 4 лютого британський медіарегулятор Ofcom відкликав ліцензію в китайського телеканалу CGTN, оскільки той контролюється Комуністичною партією Китаю, що заборонено законодавством Британії про мовлення.

11 лютого телевізійному каналу BBC World News заборонили мовлення на материковій території Китаю через “серйозне порушення правил висвітлення новин”.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!