ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Радник голови ОП про близькі до Медведчука телеканали: "Вони не є нашими ворогами"

09.12.2020, 12:04
Фото – 5.ua
Фото – 5.ua

Позаштатний радник голови Офісу президента з комунікації у сфері нацбезпеки, спікер української делегації в Тристоронній контактній групі Олексій Арестович заявив, що близькі до проросійського політика Віктора Медведчука телеканали не є “нашими ворогами, вони є представниками українських ЗМІ, які працюють згідно із законом, ми вітаємо їхню професійну діяльність”.

Про це він сказав в ефірі Громадського радіо.

Ведуча Тетяна Трощинська запитала в Олексія Арестовича, чи концентрація в руках осіб, близьких до Віктора Медведчука, “трьох каналів, які дають досить спірну інформацію, є загрозою національній безпеці”.

На це він відповів: “Там дуже підготовлені люди, їх так просто не впіймаєш. Ми маємо відповісти на їхнє інформування населення нашим інформуванням – чітким, системним, пояснювати народу, що відбувається. Я намагаюся зробити таке інформування системним, послідовним. Вони не є нашими ворогами, вони є представниками українських ЗМІ, які працюють згідно із законом. Ми вітаємо їхню професійну діяльність”. 

“Інша справа, що деякі особи, користуючись їхніми можливостями, доносять викривлену, перекручену або упереджену інформацію. Будь-яке медіа знає, що вони мають надати дві точки зору. Моє завдання – забезпечити другу, іншу точку зору. Коли звинувачують офіс, я маю забезпечити наявність іншого голосу. Ми маємо працювати як держава, моїм завданням не є змагання з медіа будь-якої спрямованості. Моє завдання – забезпечити інформування ЗМІ та суспільства про те, що робить президент та Офіс президента”, – сказав Арестович.

Керівник Центру моніторингу та аналітики ГО “Детектор медіа” Отар Довженко, презентуючи 27 листопада підсумки моніторингу проросійських дезінформаційних наративів в українських медіа, повідомив, що проросійська дезінформація на загальнонаціональному рівні сконцентрована в таких медіа: “112 Україна”, ZIK, NewsOne (більш ніж половина всіх матеріалів), “Страна”, “Вести”, “Інтер” і сайти “Подробности”, MigNews.

“70% матеріалів з проросійською дезінформацією виявлено в медіа, які належать представникам ОПЗЖ. 29% – це “умовний Янукович”, тобто медіа, які контролюються або пов’язані з оточенням колишнього президента”, – сказав Отар Довженко.

Найпоширеніші наративи проросійської дезінформації: “Україна – недодержава” (сюди належить також критика влади), “Україна – нацистська держава”, “Зовнішнє управління” (Сорос, МВФ), “Громадянська війна”, “Україну врятує дружба з Росією” (сюди належать і матеріали про необхідність постачання до України російської вакцини проти COVID-19), “Зеленський обманув виборців”, “Медведчук – надія України”.

Як повідомляв ІМІ, телеканали "112 Україна", ZIK та NewsOne належать близькому соратнику Віктора Медведчука Тарасові Козаку.

17 жовтня 2019 року Верховна Рада створила Тимчасову слідчу комісію для проведення розслідування відомостей щодо дотримання вимог законодавства під час зміни власників інформаційних телеканалів та забезпечення протидії інформаційному впливу Російської Федерації. 

17 червня 2020 року Верховна Рада відхилила звіт Тимчасової слідчої комісії для проведення розслідування відомостей щодо дотримання вимог законодавства під час зміни власників інформаційних телеканалів та забезпечення протидії інформаційному впливу Російської Федерації.

10 липня 2019 року Президент України Володимир Зеленський запевнив, що в Україні не буде жодних інформаційних монополій телевізійного простору людьми з проросійськими поглядами. “...Таким людям, як пан Медведчук, не дамо монополізувати наше українське телебачення”, – сказав Зеленський.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!